شناسه خبر : 56987

ریکلمه: مسی در جام جهانی بازی خواهد کرد

ریکلمه: مسی در جام جهانی بازی خواهد کرد

هافبک پیشین آرژانتین، مطمئن است که لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی خواهد کرد.

ه گزارش ایسنا، لیونل مسی در سال ۲۰۲۲ با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. این مهاجم در ۷ مسابقه ۷ گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد و از همان زمان صحبت‌هایی مبنی بر خداحافظی این بازیکن مطرح شد. 

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، مسی که به تازگی با آرژانتین قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد، این هفته  به مستطیل سبز بازگشت و توانست برای تیمش گلزنی کند و حالا خوان رومن ریکلمه اعتقاد دارد این بازیکن در جام جهانی بعدی حضور خواهد داشت.

به گزارش اکسپرس، ریکلمه در صحبت‌هایی گفت: مسی در حال بازیابی خود است. شما هرگز نمی‌دانید که او چه فکری در سر دارد با این حال من شک ندارم که مسی در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی خواهد کرد. او باید به این رقابت‌ها برود. همه ما می خواهیم او را در ترکیب ببینیم.

ما خیلی با هم صحبت می کنیم و من همیشه به او می‌گویم که او چقدر برای تیم ملی آرژانتین مفید است. او واقعا دوست دارد که دوباره در این رقابت‌ها قهرمان شود. حضور مسی کمک شایانی به آرژانتین در جام جهانی بعد خواهد کرد.

جام جهانی ۲۰۲۶ پنج‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ شروع می‌شود و فینال رقابت‌ها نیز یک‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۵ در ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می شود و مسی در زمان برگزاری جام جهانی، ۳۹ ساله خواهد بود.

آرژانتین در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار دارد و امید اصلی صعود به جام جهانی از این قاره است.

 

ارسال نظر