شناسه خبر : 55157

الاتحاد هم مشتری آقای گل المپیک شد

الاتحاد هم مشتری آقای گل المپیک شد

باشگاه الاتحاد سخت در تلاش است تا سفیان رحیمی را جذب کند این در حالی است که او گزینه الهلال برای تقویت خط حمله هم به شمار می‌آید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سفیان رحیمی روزهای بسیار خوبی را تجربه می‌کند و مورد توجه تیم‌های بزرگ عربستانی قرار گرفته است.

رحیمی در لیگ قهرمانان آسیا ستاره العین بود و بیشترین نقش را در قهرمانی این تیم در این رقابت بزرگ داشت. این بازیکن مراکشی در المپیک پاریس هم با تیم ملی فوتبال کشورش درخشید و توانست با زدن هشت گل عنوان آقای گلی را در این رقابت بزرگ به دست آورد.

تیم‌های عربستانی مشتری جدی سفیان رحیمی هستند. پیش از این الهلال برای جذب این بازیکن اعلام آمادگی کرد اما الاتحاد هم به جذب او ابراز علاقه نشان داده است. سایت اسپورت عربستان اعلام کرد که الاتحاد سخت در تلاش است تا سفیان رحیمی را جذب کند.

الاتحاد که پیش از این موسی دیابی را با ۶۰ میلیون یورو جذب کرد به دنبال یک مهاجم جدید برای جایگزینی حمدالله است که راهی الشباب شد. ظاهرا سفیان رحیمی گزینه اصلی الاتحادی‌ها در تابستان برای جایگزینی حمدالله است.

الاتحاد که لوران بلان را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده است در پنج بازی دوستانه‌اش در تابستان چهار شکست را تجربه کرد و تنها یک بار به پیروزی رسید که در دیدار برابر اینتر بود که با درخشش موسی دیابی با دو گل پیروز شد.

 

ارسال نظر