نقره ترانه احمدی در اسکیت

روز دوازدهم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر با نتایج لحظه‌به‌لحظه این مسابقات همراه ما باشید.

نقره ترانه احمدی در اسکیت

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، روز  دوازدهم مسابقات امروز پنجشنبه سیزدهم مهرماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران ایران در روز دوازدهم به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

امین میرزازاده در یک هشتم نهایی وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی مقابل پانفوئک از تایلند با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم شد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امین میرزازاده در نیمه‌نهایی وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی مقابل علیمخان سجدیکوف از قزاقستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

محمدهادی ساروی در یک هشتم نهایی وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی مقابل رستم آساکاروف از ازبکستان با نتیجه 6 بر3 به برتری رسید و راهی یک چهارم شد. وی مقابل اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه  3 بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. ساروی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 8 بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

کاراته:

در رقابت‌های وزن 75- کیلوگرم کاراته، بهمن عسگری دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا در اولین دیدار به مصاف کوونچیک محمدیف از ازبکستان رفت و با مبارزه‌ای هوشمندانه موفق به برتری 6 بر صفر مقابل حریف خود شد. بهمن عسگری در دومین مبارزه خود مقابل جائی یوون از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2  این مبارزه را به سود خود پایان داد.

عسگری در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف یوشی‌ساکایما دارنده مدال طلای آسیا در سال 2021 از ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف خود شد. با شکست کاراته‌کا ژاپنی مقابل حسن مساروه از اردن، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

جوجیتسو:

در رقابت‌های وزن 62- کیلوگرم، مهران ستار در نخستین دیدار خود از سد کومکریت کادنین از تایلند گذشت تا در دور بعد به مصاف برنده دیدار نمایندگان مغولستان و عربستان برود.

وی در دور دوم به مصاف محمد عبدالمالک از عربستان رفت و در مقابل حریف خود شکست خورد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

سنگنوردی:

در رقابت‌های سنگنوردی در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ الناز رکابی در یک گروه 23 نفری به مصاف حریفان خود رفت. در پایان مرحله مقدماتی و پس از صعود از چهار دیواره رکابی با مجموع 65 امتیاز در جای ششم ایستاد. سنگنوردان پس از این مرحله، در ماده لید با هم مصاف خواهند داد. پس از جمع امتیازات دو ماده نفرات برتر به نیمه نهایی راه خواهند یافت.

قایقرانی:

 مرحله گروهی قایقرانی اسلالوم برگزار شد و نماینده ایران از صعود مستقیم به مرحله نیمه نهایی بازماند. رکسانا رازقیان در مرحله گروهی کایاک اسلالوم زمان 114.52 ثانیه را ثبت کرد و پنجم شد. چهار قایق اول مستقیم به نیمه نهایی صعود کردند و بقیه قایق‌ها راهی مرحله دوم شدند. مرحله دوم ساعت 10:52 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

اسکیت:

ترانه احمدی و رومینا سالک اصفهانی دو ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران در اجرای اول و دوم خود در مرحله مقدماتی با 11 ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند و در پایان با کسب جایگاه اول و دوم به جمع 8 ورزشکار برتر این رشته در مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

رومینا سالک اصفهانی توانست در هر دو مسابقه رقابتی خود نتیجه بهتری نسبت به حریف ژاپنی‌اش کسب کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود. همچنین ترانه احمدی نیز در دو مسابقه خود حریف چینی را پشت سر گذاشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در نیمه‌نهایی رومینا سالک اصفهانی در هر دو مسابقه رقابتی خود مقابل حریفش شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند. اما ترانه احمدی موفق شد با شکست حریف خود به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کند.

 ترانه احمدی در فینال مقابل لیو چیائو از چین تایپه به رقابت پرداخت و در مسابقه اول و دوم خود مقابل این اسکیت‌‌باز شکست خورد و به مدال نقره این دوره از مسابقات رسید.  رومینا سالک اصفهانی نیز در مرحله رده‌بندی اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو با تینگ یوئن به رقابت پرداخت و در حالی که مسابقه اول خود را شکست خورد، در مسابقه دوم به پیروزی رسید و پس از شکست در مسابقه سوم نتوانست به مدال برنز برسد.

بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ,

ورزشکاران ایران در روز دوازدهم در رشته‌های کاراته، جوجیتسو، سنگ‌نوردی، اسکیت، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری، قایقرانی، تیراندازی با کمان، وزنه‌برداری، شطرنج، واترپلو به مصاف رقبای خود می‌روند.

 

copied
نظر بگذارید