اختصاصی چابک آنلاین؛

کیش و مات لیگ اعراب توسط رونالدو

کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن دو گل در پیروزی 2-1 مقابل الهلال عربستان در وقت اضافه، النصر 10 نفره را به اولین قهرمانی خود در جام قهرمانان باشگاه های عربی رساند.

کیش و مات لیگ اعراب توسط رونالدو

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، رونالدو که فصل گذشته پس از انتقال به النصر نایب قهرمان لیگ برتر عربستان شد، نتوانست جامی را به دست بیاورد، اما حالا این بازیکن 38 ساله شش بار در این مسابقات گلزنی کرد تا به عنوان بهترین گلزن این رقابت ها هم به کار خود پایان دهد. 

این مسابقات با حضور برترین باشگاه های کشورهای عربی منطقه برگزار می شود و تیم هایی از عربستان سعودی، قطر، امارات متحده عربی، عراق، مراکش، تونس و الجزایر در آن حضور دارند.

تیم پر ستاره النصر در نیمه اول نتوانست با ستاره های بزرگ خود مانند سادیو مانه، سکو فوفانا و مارسلو بروزوویچ راهی به دروازه محمد آلوئیس پیدا کند.

بازی در ورزشگاه کینگ فهد اسپورت سیتی تا شش دقیقه بعد از نیمه دوم بدون گل باقی ماند که مالکوم از الهلال با عبور از توپ و هموطن برزیلی خود، مایکل، تیمش را با یک ضربه سر آزاد پیش انداخت.

این بازیکن 27 ساله برای نمک پاشیدن به زخم النصری ها جشنی مشابه جشن های بعد از گل رونالدو انجام داد. 

همین اتفاق کافی بود که رونالدو به نقطه جوش برسد و کاپیتان پرتغالی در دقیقه 74 بازی را به تساوی بکشاند،  او در موقعیت پاس کوتاه مدافع راست سلطان الغنام قرار گرفت و برای پنجمین بازی متوالی گلزنی کرد.

عبدالله العامری، مدافع النصر در نیمه دوم به دلیل مشاجره با داور اخراج شد، اما آنها با قدرت ادامه دادند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

سپس رونالدو در نیمه اول وقت اضافه روی یک ریباند و در حالی که دروازه بان از دروازه بیرون آمده بود به گل دوم رسید.

در نیمه دوم روی یک برخورد به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا نگرانی هایی را به وجود بیاورد اما هنگامی که پرتغالی در مراسم اهدای جام حضور پیدا کرد همه نگرانی ها با لبخند رضایت این بازیکن از عنوان کسب شده از بین رفت.

 

copied
نظر بگذارید