شناسه خبر : 36743

اختصاصی چابک آنلاین؛

تاتنهام تسلیم شد

حالا هری کین اینجاست!

تاتنهام تسلیم شد

هری کین بعدازظهر جمعه وارد آلمان شد تا تست های بایرن را پشت سر بگذارد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، تاتنهام بالاخره با قهرمان بوندسلیگا به توافق رسید تا سوپراستار خود را با مبلغی حدود 100 میلیون یورو به مونیخ منتقل کند. 

کاپیتان انگلیس زمان زیادی را برای تصمیم گیری بر سر مقصد نهایی خوئد گذاشت، چیزی که مشخص بود او می خواست هر طور که شده تا قبل از شروع لیگ تیم جدیدش را مشخص کند. 

کین در نهایت تصمیم گرفت با بایرن ادامه دهد و بعدازظهر جمعه به آلمان رفت تا با انجام تست های پزشکی قرارداد خود را با بایرنی ها امضا کند. 

انتظار می رود که قرارداد این بازیکن 30 ساله با غول های آلمانی 4 ساله باشد، هرچند باید دید که آیا بایرن می تواند او را به موقع ثبت نام کند تا در دیدار شنبه سوپرکاپ مقابل لایپزیش حضور داشته باشد یا خیر؟ 

توماس توخل، سرمربی بایرن، زمانی که اوایل روز جمعه از او در مورد انتقال هری کین پرسیده شد، گفت: «شما احتمالاً بیشتر از من در مورد اینکه او کجاست و چه می‌کند اطلاع دارید. در حال کار روی آن هستیم، این هیچ رازی نیست. اما تا زمانی که تصمیم و توافقی وجود نداشته باشد، نمی توانم چیزی بگویم.»

در همین حال، پستک اوغلو اصرار داشت که جدایی کین در آستانه فصل جدید، قطار تیم او را از حرکت نگه نخواهد داشت و تیم برای پیروزی آخر هفته به مصاف برنتفورد خواهد رفت. 

سرمربی سفید پوشان لندنی در مصاحبه خود گفت:« کل استراتژی تیم ما روی این محور برنامه ریزی شده است که احتمالا هری کین را برای فصل در ترکیب نخواهیم داشت و بنابراین اگر او از جمع ما جدا شود غافلگیر نخواهیم شد.

 

ارسال نظر