اختصاصی چابک آنلاین؛

افشاگری مالک اینترمیامی در مورد رقم قرارداد مسی

خورخه ماس، مالک اینتر میامی در مصاحبه ای فاش کرده که رقم دستمزد مسی بین 50 تا 60 میلیون دلار در سال است.

افشاگری مالک اینترمیامی در مورد رقم قرارداد مسی

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، ورود مسی به اینترمیامی بمب بازار نقل و انتقالات فصل بود.

بازیکن آرژانتینی که در حال پایان دادن به قراردادش با پاری سن ژرمن بود، به تیم MLS متعهد شد که فصل آینده در آنجا بازی خواهد کرد. 

حالا پس از گذشت چند هفته، خورخه ماس، مالک باشگاه، در مصاحبه ای در ال پایس توضیح می دهد که انتقال لئو چگونه شکل گرفت. 

ایده پوشیدن پیراهن اینترمیامی او از راه دور می آید. 

ماس به تاثیری که قرارداد آرژانتینی در فوتبال آمریکا گذاشته می‌گوید:« در سال 2019 به این فکر کردیم که چگونه می توانیم او را بیاوریم. 

مسی می تواند MLS را به یکی از دو یا سه لیگ بزرگ تبدیل کند. 

فکر می کنم او می خواهد اثری از خود در جهان به جای بگذارد و می تواند فراتر از فوتبال این کار را انجام دهد. وقتی بازنشسته شد، در باشگاه سهامی خواهد داشت. 

من زندگی پس از فوتبال را برای مسی تصور می کنم که بسیار شبیه زندگی دیوید (بکهام) یا مایکل جردن است.»

مذاکرات و قرارداد

مالک میامی فاش می کند که قرارداد لئو "بین 50 تا 60 میلیون دلار در سال" خواهد بود و علاوه بر این او در مورد روند طولانی به خدمت گرفتن مسی گفت:« من سه سال را برای به خدمت گرفتن مسی پشت سر گذاشتم، از این سه سال، یک سال و نیم بسیار جدی دنبال شد. 

مذاکرات زیادی با خورخه، پدر و ایجنت او داشتیم. 

دیوید نیز هم زمان با لئو صحبت می‌کرد، من تمام بازی های او را در قطر دیدم البته در این راه،  قرارداد اپل نیز کمک زیادی به این انتقال کرد. »

تقویت بیشتر

او در مورد یکی دیگر از خریدهای این تیم، بوسکتس، اظهار داشت:« ما نیاز داشتیم که دور تا دور مسی را از بازیکنان هم سطحش تشکیل دهیم. یک سال و نیم با بوسکتس در ارتباط بودیم.»

 خورخه ماس که مالکیت اینترمیامی را با برادرش و بکهام در اختیار دارد، همچنین اعلام کرد که "دو یا سه" خرید دیگر وجود خواهد داشت و اذعان کرد که با جوردی آلبا نیز صحبت شده است.

او در مورد لوئیز سوارز تاکید کرد: «او قرارداد دارد، اما در قرارداد او بندی وجود دارد که نمی‌دانم توانایی فعال سازی آن را برای جذب سوارز داشته باشیم یا خیر.»

 

copied
نظر بگذارید