اختصاصی چابک آنلاین؛

بند مخفیانه در قرارداد با بارسلونا

ایلکای گوندوگان یک بند محرمانه داردکه به او اجازه می دهد دوباره به منچسترسیتی بپیوندد.

بند مخفیانه در قرارداد با بارسلونا

چابک انلاین، ایمان گودرزی، ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی با انتقال آزاد، به بارسلونا پیوست - اما ممکن است قبل از شروع فصل به ورزشگاه اتحاد بازگردد.

بعد از پایان شگفت انگیز فصل برای هافبک آلمانی،اولویت او در سن 32 سالگی داشتن ثبات در دوران پایانی فوتبالش بود.

گوندوغان دوست نداشت که منچستر سیتی را ترک کند از آنها خواسته بود تا با یک قرارداد دو تا سه ساله در تیم ادامه دهد،اما پیشنهاد تمدید سران اماراتی باشگاه تمدید یک ساله بود تا مذاکرات به نتیجه نرسد و دقیقا همان پیشنهادی را که می خواست از کاتالونیا دریافت کند.

آبی اناری ها که در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند مجبور شدند در قرارداد ایلکای بندی را قرار دهند که طبق این بند، با وجود امضا شدن قرارداد نمی توانید گوندوغان را بازیکن قطعی بارسلونا بدانید. 

باتوجه به اینکه تیم لاپورتا درپرداخت دستمزد فصل آینده با محدودیت هایی روبروست، شاید موفق نشود تمام بازیکنان مورد نظر خود را در لالیگا ثبت کند و این یعنی ایلکای برای بازی در بارسلونا باید تا پنجره نقل و انتقالاتی بعدی منتظر بماند! 

برای جلوگیری از این اتفاق ، بارسلونا بندی را در قرارداد هافبک سابق سیتی قرار داده که طبق آن در صورتی که این اتفاق رخ دهدگوندوغان می تواند قراردادش با بارسلونا را بدون هیچ غرامتی فسخ کند و به سیتی بازگردد.

با این وجود این احتمال وجود دارد که پپ گواردیولا فصل آینده بار دیگرکاپیتانش را در اختیار داشته باشد.

 

copied
نظر بگذارید