اختصاصی چابک آنلاین؛

قیمت بلیت بازی با حضور مسی سر به فلک کشید

ورود لیونل مسی به اینتر میامی و ام ال اس قرار است سطح این لیگ را تا جای ممکن بالا ببرد، ابعادی که قبلا این لیگ از آن محروم بود.

قیمت بلیت بازی با حضور مسی سر به فلک کشید

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، حضور او نقطه عطفی برای فوتبال در ایالات متحده است و نشان می دهد که هیچ محدودیتی برای رشد آن وجود ندارد.

تاثیر قرارداد مسی را می توان در قیمت بلیط بازی های این تیم دید که به موضوع مقایسه با هزینه حضور در کنسرت تیلور سوئیفت تبدیل شده است.

گزارشی توسط مجله «فورچون» داده‌های شگفت‌انگیز در مورد قیمت بلیط ها را نشان می‌دهد.

درحالیکه هنوز مسی به صورت رسمی با اینترمیامی قرارداد امضا نکرده، هواداران مشتاقانه منتظر این رونمایی هستند و از نزدیک برنامه بازی های تیم را زیر نظر دارند تا مشخص کنند که فوق ستاره آرژانتینی چه زمانی اولین بازی خود را انجام خواهد داد.

با وجود نامشخص بودن تاریخ، قیمت بلیت بازی های اینتر میامی در حال حاضر سر به فلک کشیده و به مقادیر گزافی رسیده است. 

درپلتفرم فروش اینترنتی، بلیط ها با قیمتی نزدیک به 2600 دلار فروخته می شوند، رقمی که با شرکت در تور  کنسرت های تیلور سوئیفت که حدود 2625 دلار قیمت دارد، قابل مقایسه است.

21 ژوئن تاریخ احتمالی اولین بازی مسی برای اینتر میامی است.

طبق برنامه قرار است این تیم در دیداری با باشگاه مکزیکی کروز آزول روبرو شود. 

ارزان‌ترین بلیط این بازی بیش از 950 دلار قیمت دارد، درحالیکه مسابقه 4 جولای بین اینتر میامی و کلمبوس کرو را می‌توان با بلیط 29 دلاری از نزدیک تماشا کرد!

تفاوت قابل توجه در قیمت بلیط به وضوح تأثیر آمدن مسی به آمریکا را نشان می دهد. 

اینتر میامی از هیاهوی ایجاد شده از ورود او خوشحال است و هواداران مصمم هستند که از نزدیک شاهد درخشش مسی باشند، حتی اگر هزینه بلیط ها سر به فلک بکشد.

 

copied
نظر بگذارید