شناسه خبر : 55500

اختصاصی چابک آنلاین ؛

عرصه رقابت برای چهار شرکت پرداخت الکترونیک در کسب سود بیشتر تنگ تر شد + جدول

عرصه رقابت برای چهار شرکت پرداخت الکترونیک در کسب سود بیشتر تنگ تر شد + جدول

مجموع درآمد های عملیاتی ۴شرکت فعال در صنعت پرداخت الکترونیک در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ماه سالجاری به رقمی بالغ بر ۹،۶۲۵ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، ندا معظمی، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد سپ جایگاه نخست کسب درآمدعملیاتی را با رقم 3،156 میلیارد تومان  در بین این چهار شرکت مورد برسی به دست آورد.

به پرداخت ملت (پرداخت) با3،037 میلیارد تومان  درآمد عملیاتی و پرداخت الکترونیک پاسارگاد (پی پاد) با 2،868 میلیارد تومان درآمد عملیاتی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

ناگفته نماند که شرکت کارت اعتباری ایران کیش (رکیش) با رقم 562 میلیارد تومان در جایگاه آخر درآمدهای عملیاتی قرار گرفت.

براساس این گزارش، پرداخت الکترونیک پاسارگاد با رقم 297 میلیارد تومان به جایگاه نخست در سود عملیاتی رسید.

photo_2024-08-14_03-28-29

پس از آن "به پرداخت ملت" و" پرداخت الکترونیک سامان کیش" به ترتیب با ارقام 191 میلیارد تومان سود عملیاتی و146میلیاردتومان سود عملیاتی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که مجموع سود عملیاتی در دوره  مورد بررسی به رقم 658 میلیارد تومان رسید.

مجموع سود خالص 4 شرکت پرداخت الکترونیک در دوره شش ماهه منتهی به خرداد سالجاری به رقم 467 میلیارد تومان رسید.

براساس این گزارش،  شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد دراین بررسی به جایگاه نخست در سود خالص با رقمی بالغ بر 213 میلیارد تومان رسید.

بررسی ها نشان میدهند که مجموع سرمایه  4 شرکت پرداخت الکترونیک در دوره شش ماهه منتهی به خرداد ماه سالجاری به 3،244 میلیارد تومان رسیده که در این میان پرداخت الکترونیک سامان کیش باسرمایه 1،144 میلیارد تومانی بالاترین رتبه سرمایه را به خود اختصاص داده است.

 

ارسال نظر