دستگیری سارقان مسلح با طلا و دلار

دو سارق مسلح که با تخریب در ورودی ساختمان‌ها و اماکن خصوصی سرقت می‌کردند در تعقیب و گریز پلیسی زمینگیر شدند.

آخرین به‌روز رسانی در
دستگیری سارقان مسلح با طلا و دلار

به گزارش چابک آنلاین، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، تیم عملیات این کلانتری پس از بررسی فیلم‌های ضبط شده دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، مشخصات ظاهری سارقان را شناسایی کردند.

هویت متهمان در اختیار همه واحدهای گشتی قرار گرفت و مأموران حین گشتزنی در محدوده خیابان افراسیابی تهران، ۲ نفر از اعضای این باند را هنگام تخریب قفل در ورودی یکی از ساختمان‌ها مشاهده کردند و به سرعت وارد عمل شدند.

متهمان با دیدن مأموران پلیس از محل به صورت پیاده متواری شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز یکی از آنها زمینگیر و دستگیر شد.

سرهنگ بهرامی تأکید کرد: مأموران در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم کمری، یک عدد افشانه اشک آور و مبلغ ۲ هزار دلار و همین طور ۱۳۰ گرم طلا که به تازگی سرقت کرده بودند کشف کردند.

متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و تعداد ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و تا کنون پنج نفر از شاکیان این پرونده شناسایی شدند و دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد. متهم برای تحقیقات بیشتر، کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضایی معرفی شد.

 

copied
نظر بگذارید