سه زندانی از پای چوبه دار به سلول هایشان بازگشتند

5 زندانی محکوم به مرگ سحرگاه دیروز پای چوبه دار رفتند اما سه نفر از آنها توانستند با دریافت مهلت به زندان بازگردند و سرشان بالای دار نرود.

آخرین به‌روز رسانی در
سه زندانی از پای چوبه دار به سلول هایشان بازگشتند

به گزارش چابک آنلاین، روزنامه ایران نوشت: سحرگاه چهارشنبه این 5 زندانی در زندان قزل حصار در یک قدمی مرگ قرار گرفتند اما شانس با سه نفر از آنها یار بود و اعدام نشدند.

یکی از این افراد دی سال 95، زنی 85 ساله را در خانه‌اش کشته بود او که برای نظافت به خانه پیرزن رفته بود وسوسه سرقت به جانش افتاد و با قتل پیرزن فقط توانست یک انگشتر طلا بدزدد.

دومین زندانی مهر سال 99، پسر جوانی را در یک درگیری با ضربات چاقو به قتل رسانده بود. صبح روز گذشته وقتی او پای چوبه دار قرار گرفت اولیای دم به او مهلت دوباره‌ای دادند.

در میان محکومان؛ مرد جوانی بود که به خاطر تجاوز به زنی بازداشت شده بود.

 او گرچه به اعدام محکوم شده بود اما پای چوبه دار توبه نامه‌ای نوشت.

 با نوشتن توبه نامه، حکم اعدام او متوقف شد تا توبه نامه مورد بررسی قرار بگیرد.

اما یکی از محکومانی که زندگی‌اش پایان یافت، مرد جوانی بود که 3 آبان سال 1400 در درگیری، پسری جوانی را به قتل رسانده بود.

 به درخواست اولیای دم، حکم او در زندان قزل حصار اجرا شد.

دومین اعدامی نیز قاتل دکتر باستانی 62 ساله مشاور عالی رئیس بیمارستان فیروزگر بود که شامگاه 23 فروردین سال ۹۸ در خانه‌اش کشته شد.

عاملان قتل از سوی یک زن آشنا اجیر شده بودند تا همسر دکتر را به قتل برسانند اما به اشتباه دکتر را کشتند.

 متهمان در دادگاه پای میز محاکمه رفته و عامل اصلی این قتل به قصاص محکوم شد. درنهایت مرد جوان سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.

copied
نظر بگذارید