سوختن اتوبوس و ۶ خودرو در تصادف با تانکر حمل سوخت

انحراف به چپ تانکر حامل سوخت و برخورد با یک اتوبوس و تریلر حامل خودرو در جاده لار به مرگ راننده اتوبوس و سوختن خودروها منجر شد.

آخرین به‌روز رسانی در
سوختن اتوبوس و ۶ خودرو در تصادف با تانکر حمل سوخت

به گزارش چابک آنلاین، روزنامه ایران نوشت: این حادثه ساعت 6 صبح چهارشنبه رخ داد و  یک دستگاه تریلر حامل سوخت با یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کشنده خودروبر تصادف کرد.

 سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس‌ راه استان هرمزگان گفت: علت این حادثه انحراف به چپ تانکر حمل سوخت بود که از لار به سمت کهورستان محدوده روستای دوکل پهن، در حال تردد بوده و به‌شدت از روبه‌رو با اتوبوس و خودروی تریلی حمل خودروهای وارداتی در حال حرکت برخورد کرد.  در این حادثه هر 6 دستگاه خودرو در میان شعله‌های آتش سوخت. یکی از رانندگان تریلی و دو مسافر اتوبوس مجروح شدند و راننده اتوبوس نیز جان سپرد.     

عبدالقادر کهوری، رئیس پیش بیمارستانی شهرستان بندرخمیر نیز گفت: در پی اعلام به مرکز ۱۱۵ تصادفی در محور کهورستان به لار سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

 در این حادثه راننده حامل سوخت و دو نفر از سرنشینان اتوبوس توسط اورژانس کهورستان و سرتنگ به بیمارستان انتقال داده شدند. راننده تریلر خودروبر سالم است.

این حادثه باعث ایجاد ترافیک شدیدی شد اما امدادگران توانستند بعد از 4 ساعت حریق را مهار کنند.

copied
نظر بگذارید