کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸ هزار قلم مواد غذایی و صنعتی قاچاق خبر داد.

آخرین به‌روز رسانی در
کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف یک انبار کالای قاچاق در خیابان شهید رجایی شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این است، مالک انبار مقادیر مواد غذایی خارجی با استفاده از خودرو های شوتی به این مکان انتقال داده است.

افشاری همچنین گفت: تیمی از ماموران پلیس اقتصادی با هماهنگی مقام قضایی به محل انبار کالا اعزام و در بررسی ها مشخص شد که مدارک ارائه شده از سوی مالک انبار کالا مطابقتی با مواد غذای دپو شده ندارد و کلیه این اقلام فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این عملیات ۸ هزار و ۶۵۶ قلم مواد غذایی، ۱۹۰ کیلوگرم برنج، ۲۵۰ عدد تورچ جوشکاری و ۱۸۷ عدد کاور پنل کولر گازی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

copied
نظر بگذارید