خاموشی چراغ‌های راهنمایی به خاطر سرقت کابل

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران علت خاموشی چراغ‌های راهنمایی در نقاطی از تهران را سرقت کابل دانست.

آخرین به‌روز رسانی در
خاموشی چراغ‌های راهنمایی به خاطر سرقت کابل

به گزارش چابک آنلاین، حمید برادران درباره علت خاموشی برخی از چراغ‌ های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، گفت: مشکل اصلی، سرقت کابل‌های چراغ‌های راهنمایی است که افزایش زیادی پیدا کرده است اما فرآیند خرید کابل‌های جدید آغاز شده تا بتوانیم آنها را جایگزین کنیم.

البته شرکت‌هایی که تأمین‌کننده کابل‌ها بودند، در فصل تابستان با چهار روز کارکرد، حجم تولید بسیار کمی داشتند و قول‌ تحویل کابل‌ها در تابستان هنوز محقق نشده است.  

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران تصریح کرد: از سوی دیگر، کارخانه کابل‌سازی که با آن قرارداد داریم نیز به دلیل بی‌برقی، سه روز در هفته تعطیل بود که این خود سبب تأخیر در تحویل کابل‌ها شده است، اما با این حال، در هفته جاری تجهیزات کمبود را از تأمین‌کنندگان تحویل می‌گیریم که این کمک می‌کند تا نیمه مهر ماه بخشی از بار خاموشی چراغ‌ها را کاهش دهیم.  

وی با بیان اینکه حدود 21 تقاطع به دلیل سرقت کابل‌ها درگیر این معضل شده‌اند، تصریح کرد: برای کاهش معضلات سرقت کابل‌ها، قرار است کابل‌های مسی با کابل‌های شبکه جایگزین شوند که جذابیتی برای سرقت نداشته باشند و اطلاعات را به صورت ایمن انتقال دهند.

 

منبع: روزنامه ایران

copied
نظر بگذارید