دستگیری زندانی فراری در ایستگاه قطار

زندانی فراری که از یک سال قبل تحت تعقیب پلیس بود و با قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کرد در ایستگاه قطار دستگیر شد.

آخرین به‌روز رسانی در
دستگیری زندانی فراری در ایستگاه قطار

به گزارش چابک آنلاین، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان ملارد و جلوگیری از ایجاد اخلال در نظم عمومی و ناامنی توسط این افراد، برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

با بررسی‌ها و اقدام‌های پلیس مشخص شد، یکی از اراذل و اوباش در چندین نزاع و درگیری با مردم اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده که در بررسی سوابق او دریافتیم وی به اتهام حمل مواد مخدر به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بود اما پس از سپردن سند و خروج از زندان دیگر برنگشته و از یک سال گذشته فراری بوده که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

نورمحمدی با بیان اینکه دستور مقام قضایی برای دستگیری این فرد شرور صادر شده بود، گفت:‌ مأموران انتظامی با هماهنگی قضایی و اقدام‌های فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و در عملیاتی پلیسی این فرد شرور را در ایستگاه قطار ورامین دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

 

copied
نظر بگذارید