شناسه خبر : 56726

پایان مرگبار یک گروگانگیری خانوادگی

پایان مرگبار یک گروگانگیری خانوادگی

مرد جوان که به دنبال اختلافات خانوادگی با اسلحه و نارنجک، همسرش و پدر و مادر او را گروگان گرفته بود با حضور پلیس در محل و درگیری مسلحانه جان باخت.

به گزارش چابک آنلاین، سرهنگ «مجید عسکری نیا» با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ساعت ۲۳ یکشنبه یک مورد درگیری خانوادگی در داخل منزلی درسلطان آباد شهرستان بهارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد که بلافاصله مأموران کلانتری برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

با حضور واحد گشت در محل، فرد تماس گیرنده اعلام داشت دامادشان به همراه فرد دیگری؛ خواهر، پدر و مادرش را به گروگان گرفته و با سلاح گرم آنان را تهدید کرده است.

با توجه به حساسیت موضوع عوامل انتظامی قصد مداخله در حل بحران خانوادگی را داشتند که گروگانگیر با سلاح گرم به سمت مأموران تیراندازی کرد.

عوامل واحد گشت پس از چندین مرحله دعوتِ فردِ مسلح به آرامش و مذاکره؛ در ادامه با هدفِ نجات جانِ خانواده، مجبور به شلیک به گروگانگیر شدند که وی برای درمان به بیمارستان منتقل و با وجود تلاش کادر درمان مرد مجروح در مرکز درمانی فوت و هم‌دست وی نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مرد مسلح گروگانگیر یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه نارنجک کشف و همچنین در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم دارای سوابق متعددی از قبیل نگهداری سلاح جنگی و چندین فقره تجاوز به عنف بوده است.

 

ارسال نظر