بیش از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل عمومی «بیمه» نیستند

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری‌های کشور اعلام کرد: بیش از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل شهرداری کشور بیمه نیستند.

آخرین به‌روز رسانی در
بیش از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل عمومی «بیمه» نیستند

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  سیف‌السادات در اولین مجمع عمومی اتحادیه سازمان‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری‌های کشور بااشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل شهرداری‌ کشور و تسهیلات مورد نیاز در این زمینه اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم برای رانندگان حمل و نقل عمومی شهرداری‌های کشور بیمه رانندگان و معضل بیمه شدن این رانندگان است.

وی ادامه داد: برای رفع بیمه مشکل رانندگان نیازمند ورود وزارت کشور و اختصاص بودجه برای بیمه رانندگان در بودجه سال ۱۴۰۴ وزارت کشور هستیم. البته مشکل حذف و اضافه برای بیمه رانندگان سال‌های سال وجود داشته که اگر اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته در حد کفایت نبوده و درخواست داریم تا این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.

به گفته سیف‌السادات بیش از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل شهرداری کشور بیمه نیستند و با عدم رضایتمندی آنها روبرو هستیم که این مشکل سطح اشتغال در این حوزه را با کاهش روبه‌رو کرده است.

وی در ادامه  مشکل مخازن سی ان جی و فرسودگی این مخازن را از چالش‌های دیگر این بخش اعلام کرد و گفت:‌ متاسفانه شاهد هستیم که در بحث سرویس مدارس، رانندگان برای تعویض مخازن سی ان جی با مشکل روبه‌رو هستند به طوری که وقتی در سامانه سپند ثبت نام می‌کنند با مشکل مخزن روبرو شده و یا معاینه فنی آنها به دلیل مشکل مخزن فرسوده سی ان جی این خودروها رد می‌شود و امکان سرویس‌دهی در این چرخه را ندارند و نمی‌توانند در سامانه سپند ثبت نام کنند.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری کشور در خاتمه این را هم گفت که ۱۲۲۶ شهر می‌توانند عضو این اتحادیه باشند اما در حال حاضر ۲۱۴ سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری‌های کشور در این اتحادیه عضو هستند.

copied
نظر بگذارید