کدام بیمارستان‌های پایتخت از وضعیت بحرانیِ ایمنی خارج شده‌اند؟

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سه بیمارستان پایتخت از لحاظ ایمنی حریق در وضعیت بحرانی و در لیست ۱۲۹ ساختمان ناایمن قرار دارند و هنوز هیچ اقدامی برای ایمن‌سازی انجام نداده‌اند.

آخرین به‌روز رسانی در
کدام بیمارستان‌های پایتخت از وضعیت بحرانیِ ایمنی خارج شده‌اند؟

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  مهدی بابایی با بیان اینکه ۱۱ بیمارستان در بین ۱۲۹ ساختمان ناایمن قرار داشت، اظهار کرد: از این تعداد ۵ بیمارستان نسبت به ایمن‌سازی اقدام کردند و از لیست ساختمان‌ های بحرانی خارج شدند.

وی همچنین تصریح کرد: از این بین، ایمن‌سازی ۶ بیمارستان نیز در دستور کار قرار گرفت که بیمارستان‌های فیاض‌بخش، شهدای یافت‌آباد و همچنین بیمارستان رسول اکرم (ص) فرایند اجرایی ایمن‌سازی خود را آغاز کردند و امیدواریم که با سرعت هرچه بیشتر در این حوزه اقدام کنند تا بتوانند تاییدیه ایمنی را از سازمان آتش‌نشانی بگیرند.

بابایی با بیان اینکه بیمارستان‌های بوعلی، امام خمینی(ره) و سینا اقدام عملیاتی در راستای ایمن‌سازی انجام نداده‌اند، خاطرنشان کرد: این سه بیمارستان هنوز در لیست ساختمان‌های بحرانی قرار دارند و انتظار ما این است که همکاری بسیار خوبی که با قوه قضاییه در این حوزه داریم ادامه پیدا کند و مدیریت این سه بیمارستان ملزم به رعایت مسائل ایمنی شوند.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مراجعات گسترده‌ به این سه بیمارستان، یادآور شد: انتظار ما این است که ایمن‌سازی این بیمارستان‌ها برای تأمین ایمنی بیماران با جدیت در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: برخورد قضایی و قطع انشعابات در خصوص بیمارستان‌ها به راحتی نیست؛ در مواردی ما با یک کاربری تجاری روبه‌رو هستیم و می‌توانیم به راحتی اقدام کنیم اما برخورد با بیمارستان‌ها تبعات بسیار بالایی دارد؛ لذا می‌طلبد که مدیریت بیمارستان‌ها با وزارت بهداشت همکاری‌های لازم را داشته باشند و اقدام عاجل انجام دهند.

بنا براعلام سایت شهر، بابایی تأکید کرد: انتظار این است که قوه قضاییه به مدیریت شهری کمک کند تا هرچه زودتر ایمنی این سه بیمارستان نیز تأمین شود.

copied
نظر بگذارید