پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی سقف بیمه حوادث طبیعی ساختمان در سال آینده

عضو هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان گفت:طبق پیشنهاد ارائه شده در صورت تصویب در هیئت دولت و مجلس، سقف خسارت بیمه، برای خانه‌هایی که در سال ۱۴۰۴ بر اثر حوادث طبیعی کاملا تخریب می‌شوند، به ۱۳۲ میلیون و پانصد هزار تومان می‌رسد.

آخرین به‌روز رسانی در
پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی سقف بیمه حوادث طبیعی ساختمان در سال آینده

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اسکندری عضو هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، درخصوص سقف حق بیمه حوادث طبیعی ساختمان برای سال آینده گفت: سقف حق بیمه سال ۱۴۰۴ در کمیسیون تخصصی هیئت امنا مشخص و مصوب شد تا در لایحه بودجه گنجانده و به مجلس ارائه شود.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان و بررسی در کمیسیون تخصصی هیئت امنای این صندوق، برای سال ۱۴۰۴ مبلغ حق بیمه دریافتی به مبلغ ۴۲۰ هزارتومان افزایش پیدا کرده یعنی تقریبا افزایش ۴۰ درصدی در حق بیمه در نظر گرفته شد که بخشی از این حق بیمه را دولت و بخشی را مردم در قبوض برق خود پرداخت می کنند.

اسکندری ادامه داد: بر اساس این حق بیمه، سقف پرداخت خسارت‌ها نیز ۱۳۲ میلیون و پانصد هزارتومان خواهد بود درصورتی این مبلغ پرداخت می‌شود که پیشنهاد ما توسط دولت در بودجه سال آینده ارائه شود و در صحن علنی مجلس نیز مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد.

حق بیمه صندوق برای امسال مبلغ سیصد هزارتومان است که بر اساس آن سقف تعهدات حدود ۹۵ میلیون تومان است.

 

copied
نظر بگذارید