۳ بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران اربعین

سخنگوی شرکت بیمه‌گر اربعین امسال در خصوص جزئیات سه بسته بیمه‌ای زائران اربعین نکاتی را مطرح کرد.

آخرین به‌روز رسانی در

۳ بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران اربعین

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یونس مقدمی سخنگوی شرکت بیمه‌گر اربعین امسال گفت: امسال در قالب سه بسته ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومانی با پوشش‌های مالی متفاوت بیمه اربعین برای زائران در نظر گرفته شده است؛ البته باید اشاره کرد که تمام این مبلغ حق بیمه نیست و مبلغی هم مربوط به سرانه خدمات جمعیت هلال احمر است.

سخنگوی شرکت بیمه‌گر اربعین امسال در رابطه با جزئیات این سه بسته اظهار کرد: پرداخت غرامت فوت به هر علت در بسته اول ۱۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۱۵۰ میلیون تومان و در بسته سوم ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود؛ همچنین غرامت فوت ناشی از حادثه در بسته اول ۷۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۸۵۰ میلیون تومان و در بسته سوم یک میلیارد تومان خواهد بود.

او افزود: غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم یا جزئی هم در بسته اول ۷۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۸۵۰ میلیون تومان و در بسته سوم یک میلیارد تومان است. هزینه درمانی جراحی و بستری هم در بسته اول ۱۰۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۱۲۰ میلیون تومان و در بسته سوم ۱۵۰ میلیون است.

مقدمی در ادامه بیان کرد: هزینه درمان سرپایی و پاراکلینیکی هم در بسته اول ۱۰ میلیون تومان، در بسته دوم ۱۲ میلیون تومان و در بسته سوم ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

copied
نظر بگذارید