شناسه خبر : 53324

واریزی ویژه برای بازنشستگان تامین اجتماعی

واریزی ویژه برای بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان برای ماه‌های فروردین تا خرداد سال ۱۴۰۳ خبر داد.

بهگزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر گفت: به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ شده که سه میلون تومان بابت متناسب‌سازی حقوق فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان واریز کنند. ما هم اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تأمین منابع که رقمی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت ‌کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور، این منابع تأمین شد و مبلغ سه میلیون تومان به همه حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی واریز شد.

موسوی افزود: بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد.

وی افزود: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، چهارشنبه ۱۳ خرداد به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی واریز شد.

ارسال نظر