اختصاصی چابک آنلاین؛

میزان هزینه کرد تبلیغاتی شرکت‌های بیمه‌ای برای معرفی محصولات و خدمات آنها منتشر شد + جدول

هزینه تبلیغات و انتشارات ۲۵ شرکت بیمه ای در سال گذشته با ۱۶۳ میلیارد تومان افزایش نسبت به سال ۱۴٠۱ به رقمی بالغ بر ۶۳۲ میلیارد تومان رسید.

میزان هزینه کرد تبلیغاتی شرکت‌های بیمه‌ای برای معرفی محصولات و خدمات آنها منتشر شد + جدول

چابک آنلاین، زهرا نامداری،  هزینه تبلیغات و انتشارات این ۲۵ شرکت بیمه ای در سال ۱۴٠۱، حدود ۴۶۹ میلیارد تومان بود.

تردیدی نیست که تبلیغات مناسب تأثیرات متعددی بر شرکت‌های بیمه‌ای دارد و می‌تواند منجر به بهبود عملکرد و گسترش بازار این شرکت‌ها شود.

تبلیغات به شرکت های بیمه ای کمک می کند تا برند خود را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کنند. 

 همین افزایش آگاهی از برند می‌تواند به جذب مشتریان جدید و تقویت ارتباط با مشتریان فعلی کمک کند.

به طور کلی، تبلیغات ابزار قدرتمندی است که می‌تواند به رشد و موفقیت شرکت‌های بیمه‌ای کمک کند، مشروط بر اینکه به‌طور حرفه‌ای و با استراتژی‌های مناسب اجرا شود.

دراین بررسی مشخص شد که شرکت بیمه دانا با ۱۱۱ میلیارد تومان،  بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات در سال گذشته را در بین این ۲۵ شرکت بیمه ای به خود اختصاص داد. 

شرکت های بیمه ای تجارت‌نو با ۶۳ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات و پاسارگاد با ۶٠ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات درسال گذشته، در رتبه های بعدی قرار دارند. 

درمقابل شرکت های بیمه ای حکمت صبا، دی و نوین،  کمترین هزینه کرد در بخش تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند. 

همچنین، شرکت های بیمه ای اتکایی امین، اتکایی ایرانیان، اتکایی آوای پارس، هوشمند فردا، اتکایی سامان و اتکایی رایا به دلیل متفاوت بودن سال مالی در این گزارش در نظر گرفته نشده اند.


photo_2024-10-23_09-11-49

copied
نظر بگذارید