اختصاصی چابک آنلاین؛

درصد اندکی از جمعیت کشور بیمه عمر و زندگی دارند + فیلم

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اعلام کرد که درصد اندکی از جمعیت کشور بیمه عمر و زندگی دارند و اگر بتوان محصولات متناسب با نیاز مردم را طراحی کرد و زیرساخت‌های خوبی برای ارائه این محصولات داشته باشند اتفاق خوبی خواهد افتاد.

درصد اندکی از جمعیت کشور بیمه عمر و زندگی دارند + فیلم

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "مهدی نوروزی"،درگفتگو با چابک آنلاین،  افزود: بیمه‌های زندگی متکی به داده‌های خیلی زیاد هستند که این داده‌ها نیاز به پردازش دائمی دارد و به همین دلیل، این موضوع که بیمه گذاران بتوانند به لحظه اطلاعات لازم از وضعیت بیمه نامه خود را داشته باشند یک چالش در بیمه های زندگی است.

به گفته وی، درشرکت بیمه زندگی خاورمیانه اقدامات خوبی اقدامات خوبی انجام شده ویک پرتال بیمه گذاران وجود دارد که در آن  بیمه گذاران می‌توانند به لحظه ریز اطلاعات بیمه نامه‌های خود را در دسترس داشته باشند و  تقویت زیرساخت‌های IT چه در بخش صدور و چه در بخش ارائه خدمات به نمایندگان و بیمه گذاران در محصولات نقش کلیدی خواهد داشت و اگر بتوان محصولات را متناسب با نیاز بیمه گذاران طراحی کرد،  اهمیت بالایی دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه تصریح کرد که نباید دائماً تنوع درمحصولات وجود داشته باشد، بلکه باید سعی کرد که محصولات مورد نیاز مشتریان را متناسب با نیازهای جامعه دائماً به روز رسانی کرد.

وی اذعان داشت که محصولات بیمه‌های زندگی نقش یک پلتفرم را دارند که این پلتفرم قابلیت شخصی سازی بیمه نامه برای بیمه گذاررا دارد، بنابراین باید  پلتفرم‌های خوبی را ایجاد کرد که بتوان برای هر بیمه گذار به صورت کاملاً شخصی بیمه نامه مورد نیاز را طراحی کرد که این موضوع هم متکی به زیر ساخت ها خواهد بود.

 

copied
نظر بگذارید