شناسه خبر : 55128

اختصاصی چابک آنلاین ؛

بانک سامان در تامین مالی مشتریان مختلف عملکرد خوبی داشته است

بانک سامان در تامین مالی مشتریان مختلف عملکرد خوبی داشته است

مدیرعامل بانک سامان، اظهارداشت که گروه مالی و بانک سامان در زمینه انتظاراتی که مشتریان در تامین مالی مواردی همچون خودرو و لوازم خانگی و موضوعاتی از این دست دارند، سرویس ها و خدمات خوبی ارائه می دهد.

به گزارش چابک آنلاین، علیرضا معرفت در گفت و گو با چابک آنلاین، با اشاره رعایت مقررات بانک مرکزی تصریح کرد که  نیاز مشتریان بانک به ارائه تسهیلات  توسط قسمت های مختلف در داخل بانک و در مجموعه ی گروه مالی سامان پوشش داده می شود. 

مدیرعامل بانک سامان، اذعان داشت: هر چقدر که یک شبکه مالی ارتباطات گسترده تر و راحت تری با شبکه مالی جهانی داشته باشد طبیعتا می تواند فعالیت های خود را سریعتر و باکیفیت تر ارائه دهد. 

معرفت ادامه داد: باوجود محدودیت هایی که در حوزه شبکه مالی کشور وجود دارد سعی برآن است که راحتی و سرعت در ارائه خدمات با کیفیت، در داخل کشور جاری شود و توسعه یک سری درگاه ها و بسترها مانند بلوبانک گویای این موضوع است.

وی، افزود: در حوزه ی ارزی تمام تلاش ما این است که در چارچوب ضوابط بین المللی بتوانیم خدمات را به خوبی ارائه دهیم و تا امروز در این امر موفق بوده ایم و این خدمات در آینده هم بهبود پیدا می کند.

مدیرعامل بانک سامان درخصوص تنوع بخشی به خدمات و ارائه خدمات جدید بانکی، اظهار کرد: در این حوزه فعالیت های مثبتی توسط تیم های طراحی توسعه محصول بانکی اتفاق افتاده و در چارچوب ضوابط تعیین شده در حال بررسی است.

 

ارسال نظر