وازیر ۲۴۰۰ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود از سوی ۱۷ ناشر در هفته اول مهر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب بیش از ۷۶۱ هزار سهامدار واریز شد.

آخرین به‌روز رسانی در
وازیر ۲۴۰۰ میلیارد تومان سود به  حساب سهامداران

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول مهر ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۷ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۷۶۱ هزار و ۵۹۲ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

 واریز سود جاری ۱۲ شرکت

 این گزارش می‌افزاید: در هفته اول مهر ماه امسال، ۱۲ شرکت «‌ ‌سالمین، بهنوش‌، سرمایه‌گذاری ‌شفادارو، سرمایه‌گذاری ‌افتخار سهام، معدنی‌ دماوند، پتروشیمی ‌غدیر، سرمایه‌ گذاری‌ توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌، ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌، تامین‌ سرمایه‌ نوین‌، مجتمع ‌جهان ‌فولاد سیرجان، شرکت‌ فرآوری ‌مواد معدنی ‌ایران و صندوق ‌س‌.املاک‌ و مستغلات‌ نیک‌رای» سود جاری ۷۴۷ هزار و ۱۴۱ سهامدار که شامل یک هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان می‌شود را به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

واریز سود سنواتی و تقدم ۵ شرکت

گفتنی است در این بازه زمانی، ۴ ناشر«سرمایه‌گذاری‌ ساختمان‌‌، لیزینگ ‌صنعت ‌و معدن، سرمایه‌گذاری ‌جامی، سوژمیران و گروه ‌مدیریت ‌سرمایه‌گذاری‌ امید» سود سنواتی و حق تقدم ۱۴ هزار و ۴۵۱ سهامدار که شامل ۷۱۰ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

copied
نظر بگذارید