اختصاصی چابک آنلاین؛

زیان خالص ۵ شرکت وزارت راه و شهرسازی از مرز ۲۳۰۰ میلیارد تومان عبور کرد +جدول

عملکرد سال گذشته 10 شرکت و سازمان وابسته به وزارت راه و شهرسازی منجر به شناسایی سود خالص 10 هزار میلیارد تومانی و نیز زیان خالص 2 هزار میلیارد تومانی شده است.

آخرین به‌روز رسانی در
زیان خالص 5 شرکت وزارت راه و شهرسازی از مرز 2300 میلیارد تومان عبور کرد +جدول

 چابک آنلاین، حدیث اسماعیل زاده، در سال گذشته تنها عملکرد 3 شرکت منجر به شناسایی سود خالص شده  که از میان این شرکت ها، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران توانست با 8.667 میلیارد تومان بالاترین میزان سود خالص را از آن خود کند.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در سال گذشته با 2.190 میلیارد تومان زیان خالص، در جایگاه زیان ده ترین شرکت از بین شرکت ها و سازمانهای مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، مجموع سود عملیاتی این 10 شرکت در سال گذشته بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان و همچنین مجموع زیان عملیاتی آنها 3 هزار میلیارد تومان بوده است.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه بالاترین زیان خالص را داشته، سکوی اول زیان عملیاتی را نیز با 2.857 میلیارد تومان در دست گرفته است.

بررسی عملکرد سال گذشته این شرکت ها نشان می دهد که همچنان 3 شرکت دارای سود عملیاتی بوده اند که رتبه اول سود عملیاتی به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با 8.659 میلیارد تومان تعلق دارد.

پس ازآن شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به ترتیب در جایگاه دوم و سوم سود عملیاتی قرار گرفته اند.

از قرار معلوم مجموع درآمدهای عملیاتی این 10 شرکت بالغ بر 98 هزار میلیارد تومان بوده است که رتبه اول درآمد عملیاتی را سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای با 33 هزار میلیارد تومان در درست گرفته است.

لازم به ذکر است که مجموع سرمایه این 10 شرکت در انتهای سال گذشته 34 هزار میلیارد تومان بوده است.

photo_2024-09-28_12-14-18

copied
نظر بگذارید