شناسه خبر : 51285

اختصاصی چابک آنلاین؛

مهمترین دلایل افزایش ۷۸۸ میلیارد تومانی درآمد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چیست؟

مهمترین دلایل افزایش 788 میلیارد تومانی درآمد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چیست؟

درآمدهای عملیاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نیمه نخست سال گذشته به رقم ۷۸۸ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، این رقم درمقایسه با درآمدهای عملیاتی 276 میلیارد تومانی این شرکت در 6 ماهه نخست سال 1401، حدود 511 میلیارد  تومان رشدداشت. 

این افزایش بابت افزایش حجم و نرخ خدمات نسبت به سال قبل بوده که براساس بخشنامه صادره در این خصوص در سال 1401، تعرفه خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح سال 1401 سازمان برنامه و بودجه کشور اعمال شده است.

براساس صورت های مالی منتشر شده این شرکت، بیشترین درآمد عملیاتی آن از محل درآمدهای حاصل از انجام آزمایشات قراردادی به مبلغ 360 میلیارد تومان بوده است.

درآمدهای حاصل از انجام آزمایشات تعرفه ای به مبلغ 267 میلیارد تومان ، درآمدهای حاصل از انجام آزمایشات تحقیقاتی به مبلغ 66 میلیارد تومان  و درآمدهای حاصل از انجام کنترل و نظارت 93 میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار دارند.

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  6 ماهه نخست سال گذشته  را با سود خالص 211 میلیارد تومانی به پایان رسانده است.

تمامی دارای های ثابت به علاوه ماشین آلات پیمانکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به جز وسایل نقلیه  تا ارزش 680.600 میلیون ریال در مقابل خطرات احتمالی ناشی از حریق و زلزله از پوشش بیمه ای برخوردار است.

 شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نیمه نخست سال گذشته 58 هزار و 320 پروژه در زمینه آزمایشات قراردادی، 30 هزار و 426 متر آزمایشات تحقیقاتی و 864 هزار و 103 عدد آزمایشات تعرفه ای انجام داده است.

سرمایه شرکت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پایان نیمه نخست سال گذشته حدود 41 میلیارد تومان بود.

 

ارسال نظر