شناسه خبر : 56842

اختصاصی چابک آنلاین؛

مشتریان صنعت لیزینگ به دنبال افزایش سرعت و دیجیتالی شدن خدمات هستند + فیلم

مشتریان صنعت لیزینگ به دنبال افزایش سرعت و دیجیتالی شدن خدمات هستند + فیلم

مدیر عامل شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین، گفت: مشتریان لیزینگ خواهان تسریع در کار خود هستند زیرا سرعت در خدمت موضوعی است که در برخی سیستم بانکی به مشتریان ارائه نمی شود.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، اسماعیل شمسیان در گفتگو با چابک آنلاین، اظهار کرد: بحث سرعت در خدمت مربوط به حوزه ی آی تی است  و بسیاری از مشتریان در حوزه لوازم خانگی انتظار دارند که بتوانند اقساط مشخص را با حداقل فرآیند اداری انجام دهند.

وی، بیان کرد: تعدادی از لیزینگ ها به سمت ارائه خدمات و تحقق سرعت بیشتر به واسطه به کار گیری فناوری اطلاعات قدم برداشته اند و یکسری از شرکت ها جا مانده اند به دلیل محیطی که در آن فعالیت می کنند ولی ترکیب اعضای هیئت مدیره ساختار شرکت ها و فرهنگ سازمانی باید فضای لازم برای انجام این کار را بدهند.

مدیرعامل شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین، تصریح کرد: بحث دیگری که مطرح است مربوط به تضامین است هنوز همه بانک ها سفته و چک الکترونیک ندارند و با دیجیتالی شدن، می شود روند  سرعت در  این بستر رار تحقق بخشید.

شمسیان، خاطر نشان کرد: ترسی که در بحث دیجیتال شدن وجود دارد مربوط به امنیت مراقبت از اطلاعات شرکت‌ها بوده که در این خصوص  هنوز اعتماد کامل  وجود ندارد. 

 وی، اضافه کرد: با وجود این موارد راهی نیست و ناگزیر باید به سمت حوزه دیجیتالی شدن خدمات رفت و آینده متعلق به این اپلیکیشن ها است

مشتری روش سنتی و روند اداری طولانی و وقت گیر را نمی خواهد و باید به سمت تحول دیجیتال پیش رفت ولی با توجه به محیط سازمانی زمان بر خواهدبود.

 

حجم ویدیو: 73.06M | مدت زمان ویدیو: 00:03:27 دانلود ویدیو
ارسال نظر