شناسه خبر : 53843

اختصاصی چابک آنلاین؛

جای واحدهای تحقیق و توسعه در صنعت لیزینگ خالی است + فیلم

جای واحدهای تحقیق و توسعه در صنعت لیزینگ خالی است + فیلم

مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون اعلام کرد که شرکت های لیزینگ به دلیل اینکه در سال‌های گذشته سودآوری خود را داشتند بیشتر به صورت سنتی فعالی می کرده اند به همین خاطر وقتی در روند شرکت‌های لیزینگ واحدهای R&D (واحد تحقیق و توسعه) و پژوهش سهم بسیار کمی در ساختار سازمانی این شرکت‌ها دارند.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، سید شهاب‌الدین پورعباسی، در گفگتو با چابک آنلاین افزود که در سال‌های اخیر و با توجه به این‌که رقبا به صنعت لیزینگ فشار آوردند، این صنعت متوجه شده که به عنوان یک وظیفۀ اجتماعی موظف است این روند را سامان دهد و به مردم کمک کند.

به گفته وی، برخی از پلتفرم‌ها خارج از فضای نظارتی به مردم خدمات ارائه می‌کنند که در این بین اجحاف‌های زیادی هم در حق مصرف‌کننده می‌شود که از یک طرف قیمت را بالا می‌برند و از طرفی دیگر در محاسبات اقساط و سود و حتی ارسال کالا کم‌کاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون پیشنهاد کرد که واحدهای پژوهش و R&D در شرکت‌های لیزینگ ایجاد شوند تا نیازهای جامعه سریع‌تر سنجیده و فاصلۀ میان تحلیل و اجرا کوتاه‌تر شود.

وی گفت که در ایران در بسیاری از صنایع در چند سال اخیر به سمت فناوری‌ رفته اند و صنعت لیزینگ هم امروز متوجه این نیاز شده و روی آن کار خواهد کرد.

 

حجم ویدیو: 82.73M | مدت زمان ویدیو: 00:03:30 دانلود ویدیو
ارسال نظر