شناسه خبر : 53790

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت لیزینگ مظلوم واقع شده است + فیلم

سود لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین در سال جاری ۴ برابر می شود

صنعت لیزینگ مظلوم واقع شده است + فیلم

مدیرعامل شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین، بیان کرد: صنعت لیزینگ مظلوم واقع شده و جای کار زیادی دارد و امیدوارم با کمک همکاران در حوزه‌های مختلف، بتوانیم این صنعت را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، اسماعیل شمسیان، در گفتگو با چابک آنلاین، درباره عملکرد لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین گفت که حجم عملیات ما بسیار افزایش یافته و مانده تسهیلات ما تقریباً پنج برابر شد که این افزایش حجم عملیات باعث کسب سود قابل توجهی شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری سود عملیاتی لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین بدون در نظر گرفتن فروش ساختمان‌ها، چهار برابر شود.

مدیرعامل شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین، ادامه داد: ما وارد حوزه‌های جدیدی شدیم و مشتریان جدید به دست آورده‌ایم. قبلاً، تمایل زیادی به اعطای تسهیلات به بازنشستگان و کارکنان سیستم بانکی وجود داشت؛ زیرا این افراد به منابع ارزان دسترسی داشتند. 

 شمسیان، اظهار کرد: در گذشته این شرکت به ارایه تسهیلات کوچک محدود شده بود اما با توسعه بازارهای جدید می توان مشتریان با بازده بالاتری را جذب کرده‌ و سهم بیشتری را از بازار به دست آوریم. 

 وی، گفت: لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین زیر مجموعه بانک‌ها نبود و این شرکت وارد بازار خودرو، مسکن و تجهیزات شدیم؛ این گام‌ها برای ما موفق بود و حجم معوقات ما نیز افزایش زیادی نداشته است.

 

حجم ویدیو: 83.16M | مدت زمان ویدیو: 00:03:56 دانلود ویدیو
  • کیوان

    کی گفته مظلومان؟ کارمزد 40 درصدی چی میگه

ارسال نظر