اختصاصی چابک آنلاین ؛

هشدارعضو هیات مدیره بیمه دی پیرامون تغییر ذائقه نسل جدید در انتخاب محصولات بیمه ای + فیلم

یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه دی، اظهارکرد: باتوجه به تغییراتی که در سطح دنیا و همچنین کشور رقم خورده نوع تعامل و مدل خرید در کالاها و خدمات نسل جدید هم به سرعت تغییر کرده و در آینده نیز با سرعت بیشتری هم به پیش می رود.

هشدارعضو هیات مدیره بیمه دی پیرامون تغییر ذائقه نسل جدید در انتخاب محصولات بیمه ای + فیلم

به گزارش چابک آنلاین، عباسعلی بنی صفار در گفتگو باچابک آنلاین، گفت: صنعت بیمه باید متوجه تغییراتی مثل استفاده از ابزارهای نوین هوش مصنوعی  در سطح دنیا باشد که بتواند محصولات خود را در این زمینه توسعه دهد. 

وی، اضافه کرد: باید متوجه این نکته شد که نیازهای نسل جدید نسبت به پوشش های بیمه ای چیست و همچنین محصولاتی که در حال حاضر ارائه می شود وا گر نسل جدید نیت خرید داشته باشد علاقمند است که با کلیک کردن بتواند خرید خود را انجام دهد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه دی، خاطرنشان کرد: اگر صنعت بیمه قادر باشد که در ابتدا محصولات خود را طوری در دسترس نسل جدید قرار دهد که در هر کجا که باشند بتوانند خرید کنند خود یک نوع موفقیت است و البته همزمان باید بتواند با استفاده از محصولات جدید در حوزه های هوش مصنوعی که در حال فراگیر شدن است ریسک ها اقدامات و خطرات را پوشش بدهند و پاسخگوی نیاز نسلی باشند که به سرعت در حال فاصله گرفتن از تفکرات نسل های قدیمی تر است.

 

copied
نظر بگذارید