اختصاصی چابک آنلاین؛

آغازدومین جشنواره ستارگان فروش بیمه‌های زندگی در بیمه ایران

رئیس اداره کل نظارت بر بیمه های زندگی شرکت سهامی بیمه ایران، ازآغاز دومین جشنواره ستارگان فروش بیمه‌های زندگی این شرکت خبر داد.

آخرین به‌روز رسانی در
آغازدومین جشنواره ستارگان فروش بیمه‌های زندگی در بیمه ایران

چابک آنلاین، زهرا نامداری،  علیرضا کسرائیان با اشاره به برگزاری اولین دوره این جشنواره در تیر و مرداد امسال، بیان داشت: این جشنواره نشان داد که نمایندگان فروش بیمه ایران توانایی بالقوه‌ای دارند و با تلاش بیشتر می‌توانند بازارهای جدیدی را به تصرف خود درآورند.

وی، با تأکید بر دستاوردهای نمایندگان در جشنواره اول، گفت: فعالیت‌های آنان در این دو ماه منجر به رشد چشمگیر ۳۲۵ درصدی تعداد بیمه‌نامه‌ها و افزایش ۲۰ درصدی حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

کسرائیان، افزود: همین موفقیت‌ها ما را بر آن داشت تا دومین جشنواره ستارگان فروش بیمه‌های زندگی را با عنوان " جشنواره نخبگان بیمه های زندگی" از ابتدای مهرماه آغاز کنیم. 

به گفته وی، در این دوره، امتیازات ویژه‌ای برای نمایندگان فروش، بیمه‌گذاران، استان‌ها و شعب بیمه ایران در نظر گرفته شده تا رقابتی سالم و انگیزه‌بخش بین نمایندگان جنرال و عمر و همچنین شعب و استان های شرکت ایجاد شود.

رئیس اداره کل نظارت بر بیمه های زندگی شرکت سهامی بیمه ایران، خاطرنشان کرد:این طرح به منظور دستیابی به بودجه طلایی شرکت طراحی شده و با هدایت شبکه فروش و ارائه مشوق‌های لازم، نمایندگان موفق، شعب و استان های برتر و حتی بیمه گذاران منتخب نیز  از امتیازات و هدایای ویژه‌ای بهره‌مند خواهند شد.

 

copied
نظر بگذارید