اختصاصی چابک آنلاین؛

فهرست برنامه های رئیس کل جدید بیمه مرکزی برای توسعه صنعت بیمه اعلام شد + فیلم

رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام اهم برنامه های خود برای توسعه صنعت بیمه گفت که این نهاد نظارتی سعی خواهد کرد تا ذینفعان صنعت بیمه را در فرآیندهای مختلفی همچون مقررات گزاری و نظارت مشارکت دهد وتلاش می کند تا ارتباط بیمه مرکزی با مصرف کنندگان خدمات بیمه ای را به یک ارتباط کم هزینه تر، روان تر و سریعتر تبدیل کند.

آخرین به‌روز رسانی در
فهرست برنامه های رئیس کل جدید بیمه مرکزی برای توسعه صنعت بیمه اعلام شد + فیلم

به گزارش چابک آنلاین، "پرویز خوشکلام خسرو شاهی" افزود: سعی خواهد کرد تا از ظرفیت نهاد های صنفی، حرفه ای و تخصصی صنعت بیمه حداکثر بهره برداری را داشته و درعین حال کیفیت ارائه خدمات توسط شرکت های بیمه ای علی الخصوص در زمینه پرداخت خسارت را بهبود ببخشد  تا پرداخت خسارت آسان، منصفانه و به موقع انجام شود. 

وی،  با بیان اینکه توسعه و تامین امر بیمه دومین محور کار بیمه مرکزی است، تصریح کرد:هرچند که کشور در فضای تورمی سختی قرار دارد اما تا حد امکان سعی خواهد  کرد تا جذابیت های بیمه زندگی را به گونه ای  هدایت کند تا رقابت پذیری بیمه های زندگی در میان سایز بازارهای مالی افزایش یابد.

رئیس کل بیمه مرکزی  اعلام داشت که باید به کسانی که قصد دارند وارد صنعت بیمه شوند و هدف تاسیس شرکت بیمه، کارگزاری بیمه و یا نمایندگی بیمه را دارند اطلاعات و مشاوره کافی داد تا در آینده در زمینه صنعت بیمه تصمیمات نادرستی گرفته نشود و به صورت ناکارآمد عمل نکنند.

خسروشاهی اذعان داشت که در حوزه قبولی بیمه اتکایی، نهاد ناظر سعی خواهد کرد تا از ظرفیت های صنعت بیمه استفاده کند.

وی، با تاکید بر اینکه فعالیت بیمه گری اتکایی در بیمه مرکزی باید حالت اقتصادی، فنی و علمی داشته باشد،گفت : فعالیت بیمه گری اتکایی نباید تبدیل به حالت اداری شود، ضمن اینکه بیمه مرکزی می تواند بر عملکرد بخش بیمه اتکایی مانند عملکرد شرکت بیمه ای نظارت و فعالیت داشته باشد.

 

copied
نظر بگذارید