شناسه خبر : 57123

اختصاصی چابک آنلاین؛

۵ شرط مهم بیمه مرکزی برای بیمه هوشمند فردا چیست؟

5 شرط مهم بیمه مرکزی برای بیمه هوشمند فردا چیست؟

شرکت بیمه هوشمند فردا اعلام کرد که مجوز فعالیت در رشته شخص ثالث و حوادث راننده از بیمه مرکزی را دریافت کرد.

 چابک آنلاین ، بهاره تاجرباشی، مجتبی عابد، مدیر کل صدور مجوز فعالیت حرفه ای بیمه مرکزی در نامه ای به این شرکت اعلام کرده که  صدور بیمه نامه در رشته شخص ثالث و حوادث راننده توسط آن شرکت بیمه با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه، بلا مانع است، هرچند که ضروری است تا5 نکته در 2 ماه آینده در این شرکت اصلاح شود که از جمله این مواردمی توان به ارسال پیوست فنی و همچنین NDA مجزا و SLA برای قرارداد با پیمانکارهای توسعه سیستم جامع بیمه گری و شبکه و امنیت اشاره کرد.

همچنین، درطرح شبکه، ترافیک تمامی سرورها، باید از دولایه فایروال با برند متفاوت عبور کند که در حال حاضر فقط دو فایروال Firtigate به صورتHA در لبه و مرکز دیتا سنتر به طور مشترک استفاده می شوند و نیاز است که اقدام مقتضی صورت پذیرد.

این گزارش حاکیست: همچنین این شرکت بیمه ای باید نتیجه ارزیابی امنیتی سامانه بیمه گری براساس استاندارد owasp را از مراجع ذی صلاح دارای تاییدیه افتا ارایه کند .

در این نامه ذکر شده که روال پشتیبان گیری مورد تایید است ولی مستند Bachup Plan باید تدوین و ارایه شود و و آخرین نکته گزارش اقدامات صورت گرفته برای اخذ مجوز افتا که باید ارسال شود.

 

ارسال نظر