شناسه خبر : 56839

اختصاصی چابک آنلاین؛

خدمات الکترونیک زبده پذیرای بازدیدکنندگان در دومین کنگره موبایل ایران

خدمات الکترونیک زبده پذیرای بازدیدکنندگان در دومین کنگره موبایل ایران

شرکت خدمات الکترونیک زبده در راستای نمایش توانمندی‌های خود در زیست بوم مولد موبایل و ارتباطات کشور در دومین کنگره موبایل ایران حضور دارد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "کنگره موبایل ایران" تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور است که با هدف همگرایی تمام بازیگران زیست بوم موبایل، فرصتی برای باز تعریف اهداف و برنامه‌های توسعه‌ اقتصاد دیجیتال کشور خواهد بود.

این کنگره شامل پنل‌های تخصصی صاحب نظران و کارشناسان اکوسیستم، سمینارهایی با هدف معرفی فناوری‌ها و انتقال دانش و تجربه، پایش ایده‌های نوآورانه، معرفی دستاوردها و توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید تلفن همراه و نرم افزار، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل و نمایشگاه جانبی می‌شود.

در همین راستا شرکت بیمه سامان با پشتیبانی شرکت خدمات الکترونیک زبده و با هدف معرفی و ارائه هر چه بهتر بیمه موبایل به شرکت ها، توزیع کنندگان و بازدید کنندگان، در این کنگره حضور دارد.

دومین کنگره موبایل ایران با ۴۰ پنل چالشی و سخنرانی‌های تخصصی از ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۲ تا ۲۱ در مرکز دائمی نمایشگاهی ایرانمال تهران برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر