اختصاصی چابک آنلاین؛

ارزان بودن خدمات برخی شرکت های بیمه ای بی حکمت نیست + فلیم

معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه آرمان، اظهار کرد: شرکت های بیمه ای باید بیشتر به سمت تفاوت خدمات بروند نه صرفا افزایش تولید حق بیمه.

آخرین به‌روز رسانی در
ارزان بودن خدمات برخی شرکت های بیمه ای بی حکمت نیست + فلیم

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، مسعود همتی، در گفتگو با چابک آنلاین ، گفت: شبکه فروش باید به شرکت های بیمه ای برای توجیه بیمه گذاران کمک کنند، زیرا درحال حاضر با حق بیمه هایی که برای بیمه درمان داده می شود و حق بیمه های بدی هم نیست اما بیمه گذاران به دنبال این هستند که حق بیمه کمتری پرداخت کنند به دلیل اینکه اکثر بیمه شده ها حق بیمه پرداخت می کنند و  این برخلاف سایر تعهدات و رشته های بیمه ای است که خود سازمان حق بیمه را پرداخت می کند اما معمولا در بیمه های تکمیلی، بیمه شده ها قسمت اعظم حق بیمه و یا کل حق بیمه را پرداخت می کنند.

وی، ادامه داد: یکی از وظایف اصلی شبکه فروش این است که بیمه گذار را مجاب کند که شرکت بیمه را در ازای خدمات بهتر انتخاب کند نه در ازای حق بیمه پایین تر.

معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه آرمان، تصریح کرد: هیچ ارزانی بی حکمت نیست و شرکت بیمه ای که با حق بیمه پایین تر قراردادی منعقد می کند مطمئنا در ادامه قرارداد با مشکل ارائه خدمات یا پرداخت به موقع خسارت مواجه می شود و هم برندشرکت بیمه  آسیب می بیند ، هم شبکه فروش ضرر خواهد کرد و هم بیمه گذار متضرر خواهد شد.

همتی ، افزود: پس بهتر است که در ابتدای امر این سه ضلع مثلث توافق کنند که حق بیمه فنی پرداخت شود تا شرکت بیمه هم موظف شد که خدمات خوبی ارائه دهد.

 

copied
نظر بگذارید