شناسه خبر : 56579

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه افت عادلانه قیمت خودرو را پرداخت می کند + فیلم

صنعت بیمه افت عادلانه قیمت خودرو را پرداخت می کند + فیلم

مدیر بیمه های خودروی شرکت بیمه دی، گفت: محاسبه افت قیمت خودرو کار ساده ای نیست و باید کارشناس های خبره در حوزه دادگستری و کارشناسان خسارت بیمه، اجماعی داشته باشند و به یک نقطه واحد برسند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، "محمدعلی رجبی علیایی" درگفت وگو باچابک آنلاین، افزود: این کارشناسان می توانند بررسی کنند و به یک نتیجه واحدی برسند که افت خودرو به چه خودروهایی تعلق می گیرد و شامل کدام مدل خودروها می شود و درصد و میزان خسارت وارده به چه میزان است که در کل باید موارد مورد بررسی قرار بگیرد.

وی، تصریح کرد: نکته جالب این است که مثلا شخص صاحب خودرویی قبلا در یک موضع دوبار تصادف داشته و برای همین موضع درخواست افت خسارت می دهد و این نکته مهمی در پرداخت افت قیمت توسط شرکت های بیمه ای به شمار می رود در حالیکه در این راستا سال ساخت خودرو نباید بالا باشد و از آن موضع ، قبلا خسارت دریافت نکرده باشد که در این صورت این امر قابل قبول است و شرکت بیمه می تواند خسارت را پرداخت کند.

مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه دی، بیان کرد: کارشناسان صنعت بیمه و دادگستری باید به یک اجماع در مورد مدل و فرمول بابت محاسبه افت قیمت خودرو برسند و صنعت بیمه از این مسئله استقبال خواهد کرد و قطعا افتی که عادلانه باشد را صنعت بیمه پرداخت خواهد کرد .

 

حجم ویدیو: 50.77M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03 دانلود ویدیو
ارسال نظر