شناسه خبر : 56068

اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت‌های بیمه برداشت دقیق و کاملی از نیاز های مصرف کننده دارند + فیلم

شرکت‌های بیمه برداشت دقیق و کاملی از نیاز های مصرف کننده دارند + فیلم

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تصریح کرد: شرکت های بیمه برداشت بسیار دقیق و کاملی از نیازهای مصرف کننده دارند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، احمدرضا ضرابیه در گفتگو با چابک آنلاین، افزود:صنعت بیمه متشکل از بیش از 40 شرکت بوده  که بیش از 100هزار شبکه فروش هم در آن فعالیت  دارند و هر کدام از این شبکه ها بنگاه های متوسط و کوچک و یا سازمان های بزرگی هستند که دسترسی و کانال خوبی برای ارائه خدمات به مردم به شمار می روند. 

وی گفت: دسترسی مردم به شبکه فروش باعث ایجاد شناخت مردم نسبت به بازار بیمه می شود و صنعت بیمه بهتر از هر صنعت مالی دیگری نسبت به دغدغه های مردم در حوزه هایی مانند مدیریت ریسک و پس انداز و مدیریت دارایی شناخت کافی دارد.

مدیر عامل شرکت بیمه سامان افزود: با استفاده از این علم و بااستفاده از نیاز بازار صنعت بیمه، می توان به سایر فعالین حوزه مالی و شرکت های حوزه بازار سرمایه مشورت داد که چه نوع محصولی را با توجه به مقرراتی که در بورس تصویب شده چه محصول  توسعه ای را طراحی بکنند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، افزود: سرمایه گذاری در حوزه سهام و ابزارهای درآمد ثابت در زمینه طلا و بورس کالا حوزه هایی هستند که ابزارهای مختلف در آن ها تهیه می شود و در عین حال  باعث ایجاد فضایی برای تهیه این ابزارها با توجه به نیاز جامعه و ارتباط با بازارهای مالی شرکت های بیمه ای می شود.

ضرابیه خاطرنشان کرد: شرکت های بیمه یکی از اصلی ترین سرمایه گذاران نهادی در بازار های مختلف سرمایه گذاری مالی در کشور هستند که می توانند منابع مالی خود را در حوزه های جذاب و جدید در کشور ایجاد و سرمایه گذاری کنند.

 

حجم ویدیو: 50.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 دانلود ویدیو
ارسال نظر