شناسه خبر : 55888

اختصاصی چابک آنلاین ؛

سه رکن مهم برخورد با مشتریان در مسیر تحول دیجیتال مشخص شد + فیلم

سه رکن مهم برخورد با مشتریان در مسیر تحول دیجیتال مشخص شد + فیلم

قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره اظهار کرد: امروزه تحول دیجیتال یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری،مهدی ایمانی مهر، در گفتگو با چابک آنلاین، گفت : حرکت به سمت افق های دیجیتال به عنوان یک ضرورت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده  اما باید در نظر داشت که برای تحول دیجیتال یک پیش نیاز بزرگ به نام تفکر دیجیتال، امری حیاتی است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره تصریح کرد : تحول دیجیتال موضوعی نیست که در یک فناوری اطلاعات خلاصه شود بلکه ضرورت ها و مزایایی که در این موضوع وجود دارد باید تبدیل به دغدغه بیشتری شود.

ایمانی مهر ادامه داد : توسعه کانال های ارتباط با مشتری از شبکه متعارف به اپلیکیشن موبایل می تواند بخش کوچکی از تحول دیجیتال باشد زیرا امروزه فناوری اطلاعات باید بتواند در لحظه نیاز مشتری را شناسایی کند و یک پیشنهاد  مناسب منطبق بر نیازهای مشتری ایجاد کند.

وی افزود : به جای درگیر شدن با مشتری بر سر تراکنش باید درگیر تعامل بشویم و در حین ارائه سرویس به مشتری بتوان نیازهای جدید مشتری را فهمید و ابزارهای گفتگو تنها به کلام و زبان محدود نمی شود و در حوزه گفتگوی پلتفرم ها می توان از طریق هوش مصنوعی ارتباط برقرار کرد.

 قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره اذعان داشت که به جای پرداخت خسارت می توان به گزینه  اجتناب از ریسک رجوع کرد تا از این طریق به جای پرداخت خسارت بتوان قبل از وقوع، هشدار صادر کرد.

ایمانی مهر در ارتباط با اهمیت موضوع مدیریت  ریسک گفت : این راه میسر نمی شود مگر اینکه بتوان در راستای تحول دیجیتال  حرکت کنیم.

 به گفته وی، صنعت بیمه در زمان گذشته تجربه خوبی در حوزه دریافت معرفی نامه برای استفاده از بیمه نامه درمان نداشت اما امروزه در صنعت بیمه، این بیمه نامه های درمان به روش آنلاین صادر می شود.

قائم مقام مدیر عامل شرکت فناوران اطلاعات خبره  اظهار داشت : شناخت دیجیتال، تعامل دیجیتال و تنوع گرایی دیجیتال به عنوان ارکان سه گانه ای در نظر گرفته می شود که می توان با بهره گیری از این ارکان شاهد حرکت به سمت افق های دیجیتال در صنعت بیمه باشیم. 

وی ادامه داد : اگر تحول دیجیتال برای شبکه فعلی فروش پاسخ شایسته ای نداشته باشد و نیازمندی های شبکه فروش را نتواند درک کند و نیز در بخش مدیریت مشتریان بالقوه، توانایی شناخت نیازهای آنها را نداشته باشد و برای نیاز آنها نتواند پاسخ شایسته ای در نظر بگیرد بدان معنا است که قطعا بخش قابل اتکایی از این مسیر را نادیده گرفته است.

 قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره بر اهمیت راه حل های مربوط به تحول دیجیتال تاکید کرد و گفت : این راه حل ها نباید صرفا در واحد فناوری اطلاعات باشد و باید راهبر، هیئت مدیره شرکت های بیمه باشد و درک شود.

 

حجم ویدیو: 127.58M | مدت زمان ویدیو: 00:05:28 دانلود ویدیو
ارسال نظر