شناسه خبر : 55865

اختصاصی چابک آنلاین ؛

بیمه ایران با پرداخت خسارت پرونده بیمارستان گاندی را بست + فیلم

بیمه ایران با پرداخت خسارت پرونده بیمارستان گاندی را بست + فیلم

مدیر عامل شرکت بیمه ایران، اظهار کرد: وقتی یک بیمه گذار بیمه نامه خریداری می کند تکلیف شرکت بیمه گر مطابق بیمه نامه و قراردادی است که فی مابین آنها وجود دارد که در مورد پروند بیمارستان گاندی، ارزش مورد این بیمه نامه ۶۰۰ میلیارد تومان است درصورتی که ارزش روز بیمارستان گاندی نزدیک به ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، محمدرضاکشاورز گفت: درمورد بیمارستان گاندی، نمی شود فراتر از بیمه نامه و قرارداد رفتار کرد زیرا بیمه نامه یک قرارداد زنده است بنابراین درزمان پرداخت خسارت امضای صورت جلسه مفهومی ندارد زیرا یک قرارداد وجود دارد و نباید چیزی مازاد بر تعهد بر شرکت واگذار شود.

وی، افزود: بیمه گذار به موجب صورت جلساتی که حین رسیدگی و قول هایی که انجام شده حقی برای خود قائل است اما گزارش دریافتی این شرکت چهارصد میلیارد تومان است اما بیمارستان 600 میلیارد تومان بیمه پرداخت کرده اگر در این صورت گفته شود که 400 میلیارد تومان خسارت محاسبه شده است یعنی دوسوم بیمارستان باید ازبین رفته باشد.! 

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، تصریح کرد: در نهایت در شرکت بیمه ایران پرونده بیمارستان گاندی با 143میلیارد تومان خسارت ناخالص و 34 میلیارد تومان خسارت خالص بسته و خسارت هم به حساب بیمه گذار واریز شد و در اظهارنامه ای به وی اعلام شد.

کشاورز اذعان داشت که شرکت بیمه ایران اقدام خود را به عنوان بیمه گر انجام داده و اقدام جدیدی در این پرونده متصور نخواهد بود مگر اینکه بیمه گذار از طرق مختلف اقدام قضایی انجام دهد که در این صورت هم براساس اطلاعات بیمه نامه و قرارداد و پرونده امکان آن وجود ندارد اگر هم داشته باشد بسیار سخت است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، تاکید کرد که در محکمه بایستی شواهد و قرائن وجود داشته باشد چون اعداد و ارقام در این بیمه نامه و قرارداد شفاف است به هرحال بیمه ایران تکلیف قانونی خود را نسبت به بیمه گذار مذکور انجام داده است و اعتقاد ما براین است که یک پرونده بیمه ای نباید از مسیر غیرفنی و غیر تخصصی بررسی شود.

 

حجم ویدیو: 81.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:33 دانلود ویدیو
ارسال نظر