دو استارتاپ فینتکی پلنت به فینال مسابقه فینتک کاپ راه یافتند

دو استارتاپ پورتفوی شتابدهی مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت، فینالیست مسابقه فینتک کاپ شدند.

آخرین به‌روز رسانی در
دو استارتاپ فینتکی پلنت به فینال مسابقه فینتک کاپ راه یافتند

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سایت مرکز نوآفرینی پلنت، استارتاپ‌های میت چین و دیجی پون که در پورتفوی شتابدهی پلنت قرار دارند، موفق شدند به جمع 12 ایده برتر مسابقه فینتک کاپ که امسال برای نخستین بار در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی برگزار می‌شود، راه یابند. 

استارتاپ دیجی‌پون اولین پلتفرم جامع خرید و فروش و دسترسی به کد تخفیف‌های شخصی است. به این صورت که هر گاه کد تخفیفی داشتید و مایل به استفاده از آن نبودید، دیجی‌پون به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت ممکن کد تخفیف خود را برای فروش بگذارید و همچنین هر لحظه که تصمیم به خرید محصول یا دریافت خدماتی داشتید می‌توانید در دیجی‌پون کد تخفیفی برای آن بیابید و آن را بخرید.

میت چین نیز توکنی معادل یک کیلو گوشت دام یا طیور زنده است که با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاکچین ایجاد می‌شود. علاوه بر این، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری خرد بر بستر بلاکچین توسعه داده شده که کاربران می‌توانند این توکن‌ها را در دوره‌های عرضه اولیه خریداری کنند و پس از پایان دوره عرضه اولیه، توکن‌ها در کیف پول شخصی کاربران نگهداری می‌شود.

در پایان این قرارداد هوشمند، توکن‌ها با توجه به تغییرات قیمت روز بازار دام زنده در کشتارگاه استانی که دام خریداری شده‌است؛ بازخرید شده و به اصطلاح Burn می‌شود. کاربران با تبدیل توکن به ریال، می‌توانند وجه دریافتی را به حساب بانکی خود برگشت دهند.

photo_2024-08-10_14-44-34

copied
نظر بگذارید