شناسه خبر : 54912

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه برای شرکت های فناور و دانش بنیان جذابیت بسیار بالایی دارد + فیلم

صنعت بیمه برای شرکت های فناور و دانش بنیان جذابیت بسیار بالایی دارد + فیلم

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، معتقد است که صنعت بیمه با توجه به پتانسیل های بسیار زیادی که دارد به عنوان یک حوزه فعالیت جدید برای شرکت های فناور دارای جذابیت های بسیار بالایی است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، احمدرضا ضرابیه در گفتگو با چابک آنلاین، اظهارداشت: صنعت بیمه کشور، ریسک های خانواده های ایرانی و ریسک های صنایع کشور راتحت پوشش قرار می دهد و حوزه های فعالیت آن بسیار زیاد بوده  بنابراین شرکت های حوزه فناوری می توانند به صنعت بیمه برای خدمت گذاری بهتر کمک کنند.

وی، اذعان داشت که شرکت های بیمه در حوزه پرداخت خسارت به توانمندی شرکت های فناور، نخبگان، کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان احتیاج دارد تا با تغییر فرآیند بیمه گری و مدل کسب و کار بیمه، خدمات سریع تر، راحت تر و دقیق تر به مردم مخصوصا در حوزه خسارت ارائه کند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، اظهارداشت که صنعت بیمه دربخش ارزیابی ریسک و پرداخت خسارت می تواند از هوش مصنوعی ویادگیری ماشین و تحلیل داده استفاده کند تا خدمات را به مشتریان متفاوت تر ارائه کند.

ضرابیه تاکید کرد که صنعت بیمه آمادگی آن را دارد تا خارج از چارچوب های مرسوم فکر کند و درعین حال زیرساخت های مطلوبی در این صنعت وجود دارد.

وی، تاکید کرد: بیمه مرکزی حمایت های بسیار زیادی از شرکت های بیمه ای می کند تا بتوانند برای توسعه امر بیمه از ابزار فناوری استفاده حداکثری داشته باشند و ضمن معرفی خدمات بیمه به جامعه ریسک های موجود را پوشش دهند و خسارت های خوب و کافی به مشتریان ارائه شود.

 

حجم ویدیو: 74.62M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00 دانلود ویدیو
ارسال نظر