شناسه خبر : 54560

اختصاصی چابک آنلاین؛

رفت و آمد مدیران از بیمه مرکزی به شرکت‌ها و بالعکس موضوع چندان مهمی نیست + فیلم

رفت و آمد مدیران از بیمه مرکزی به شرکت‌ها و بالعکس موضوع چندان مهمی نیست + فیلم

مدیر عامل شرکت بیمه البرز، اظهار کرد که رفت و آمد افراد چه از بیمه مرکزی به صنعت بیمه یا از شرکت های بیمه ای به بیمه مرکزی آنقدر تاثیر گذار نیست.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، موسی رضایی میر قائد، در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: مساله اصلی ریل گذاری صنعت بیمه بوده زیرا ریل گذاری اگر درست باشد و یک سیاست درست در بحث توسعه بیمه در کشور وجود داشته باشد نتیجه بخش خواهد بود. 

وی، ادامه داد: در  سه سال اخیر خیلی به قصه  رفت و آمد افراد از بیمه مرکزی به شرکت‌ها و بالعکس دامن زدند در حالیکه به عقیده من هیچ اتفاقی نمی افتد، اینکه فکر کنیم که با حضور یک نفر از بیمه مرکزی در یک شرکت چه اتفاقی می افتد؟در صورتی که اتفاقی نمی افتد و  این موضوع خیلی کم اهمیت است. 

مدیر عامل شرکت بیمه البرز، تصریح کرد: فردی که 25 سال در بیمه مرکزی بوده یک دانش فنی دارد، بنابراین امکان دارد روزی در صنعت بیمه  استخدام شود که از دانش و تجربه وی هم استفاده می شود.

رضائی میرقائد، ادامه داد: باید به این رفت و آمد ها  مثبت نگاه کرد و فقط به بخش منفی توجه نکنیم ، شاید آن فرد بتواند از تجربیات نظارتی که داشته برای پیاده سازی درست قوانین جاری در شرکت بیمه استفاده کند بالاخره یک روزی نهاد ناظر بوده و تذکراتی می داده یا فردی که از شرکت بیمه به بیمه مرکزی می رود، مسائل و مشکلات اجرایی صنعت بیمه را آنجا مطرح می کند و این انتقال دانش می تواند مفید باشد. 

وی، گفت: مسئله مهم همان نظام رتبه بندی در صنعت بیمه، هوشمند سازی صنعت بیمه و هدفگذاری و سیاست های کلانی است که می تواند در آینده توسعه صنعت بیمه نقش داشته باشد.

مدیر عامل شرکت بیمه البرز، اذعان داشت که مسئله اصلی تولید محصول است و شرکت های بیمه ای باید مکلف شوندبه تولید محصول و اگر یک شرکت بیمه در سال نتواند یک محصول بیمه ای، حداقل طراحی و به بازار عرضه کند ادامه فعالیت آن مدیری که راس آن شرکت نشسته به نظر من منطقی نخواهد بود چون اگر قرار است که شرکت بیمه توسعه پیدا کند و ضریب نفوذ در جامعه بیشتر شود باید دنبال یک محصول جدید بیمه ای بود.

رضائی میرقائد، ادامه داد: صنعت بیمه باید دنبال اینگونه مسائل باشد، بیمه مرکزی، شرکت های بیمه ای و سهامداران باید دنبال این موضوع باشند.

 

حجم ویدیو: 63.99M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24 دانلود ویدیو
ارسال نظر