شناسه خبر : 53853

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه تا یک سال آینده شاهد تحولات بزرگی خواهد بود + فیلم

صنعت بیمه تا یک سال آینده شاهد تحولات بزرگی خواهد بود + فیلم

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با بیان اینکه حدود۴۰ شرکت بیمه و صدهزار نمایندگی بیمه در کشور فعال هستند، اظهار کرد: فناوری در صنعت، در راستای توسعه امر بیمه در کشور، وظیفه توانمندسازی شبکه فروش را به عهده دارد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، احمدرضا ضرابیه" در حاشیه نمایشگاه الکامپ و در گفتگو با چابک آنلاین، گفت: لازم است صدهزار نمایندگی بیمه از قالب حقیقی ویا بنگاه های کوچک و متوسط به سمت سازمان های بزرگ رشد وتکامل پیدا کنند.

وی، اضافه کرد: شبکه فروش شرکت های بیمه باید به سازمان های بزرگ تبدیل شوند و این انتظار بزرگی است که ممکن است زمانبر باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تصریح کرد: با استفاده از بسترهای موجود فناوری، می توان بنگاه های کوچک و متوسط نمایندگی های بیمه را تبدیل به سازمان های بزرگ کرد در این حالت است که بیمه به صورت گسترده ای در کشور ما اشاعه پیدا خواهد کرد.

ضرابیه،اذعان داشت: روش های مختلفی برای فروش بیمه وجود دارد که ساده ترین آنها شاید فروش آنلاین محصولات بیمه ای است، بنابراین شرکت های بیمه باید علاوه بر فروش آنلاین از سامانه ها و پلتفرم ها و دیتاهای موجود در کشور برای فروش بیمه استفاده کنند.

وی، بیان کرد: باید از دیتا های موجود برای تحلیل استفاده شود و درزمان خسارت خدماتی به مشتری ارائه شود که کاملا متفاوت از روش های سنتی و چارچوب های  مرسوم باشد زیرا این پتانسیل و توانایی در صنعت بیمه وجود دارد وآن زمان است که صنعت بیمه می تواند ارزش آفرین باشد وآماده خدمت رسانی به نسل زد شود.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تصریح کرد: مسیر تحول صنعت بیمه مسیر کوتاهی است و قرار نیست این بازه سال ها طول بکشد و در ظرف شش ماه تا یک سال آینده در صنعت بیمه کشور شاهد تحولات  بزرگی خواهیم بود.

 

حجم ویدیو: 50.20M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 دانلود ویدیو
  • دل افروز

    پرچمت بالا است

ارسال نظر