شناسه خبر : 53502

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه محکوم به پذیرش تحول دیجیتال است + فیلم

صنعت بیمه محکوم به پذیرش تحول دیجیتال است + فیلم

مدیرتحول دیجیتال شرکت بیمه دی، گفت: تحول دیجیتال یعنی یک تغییر شگرف برمبنای فناوری های تحول آفرین، تغییری که برای همه ملموس باشد همانند هوش مصنوعی که در همه ی حوزه ها ورود کرده و توانسته اتفاقاتی را هرچند ترسناک رقم بزند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، علی اکبرگلشنی در حاشیه نمایشگاه الکامپ، در گفتگو با چابک آنلاین افزود: با ورود بلاک چین به صنعت کمتر کسی بااین حوزه آشنایی داشت اما به مرور بلاک چین تبدیل به غولی شد که امروزه هرکسی حاضر به سرمایه گذاری در این بستر است. 

به گفته وی، در زمینه واقعیت مجازی نیز  شاهد تلفیق فیزیکال و دیجیتال هستیم.

گلشنی، بابیان اینکه صنایع محکوم به پذیرش  تحول دیجیتال هستند، اضافه کرد: آینده همه صنایع دیجیتالی است و هیچ صنعتی از آن در امان نیست، صنعت بیمه هم  باید در راستای دیجیتالی شدن قدم بردارد و نیاز دارد به سمتی حرکت کند که به درک بیشتری از مشتریان برسد، خدمات موجود را گسترده تر کند و از فناوری نوین در خدمات خود استفاده کند.

مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی، اذغان داشت: مشتری به دنبال دریافت خدمات راحت تر و با سرعت بیشتر است و وقت آن رسیده که شرکت های بیمه گر وارد موضوع  تحول دیجیتال شوند آن  هم به صورت واقعی نه صرفا شعاری و پژوهشی و باید به بطن کار ورود کنند و تحول دیجیتال را درک کرده و صنعت بیمه را متحول کنند.

 

حجم ویدیو: 73.39M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57 دانلود ویدیو
ارسال نظر