شناسه خبر : 52175

اختصاصی چابک آنلاین ؛

کسب سهم ۵۰ درصدی بیمه های زندگی از بازار بیمه بدون وحدت رویه در اطلاع رسانی ناشدنی است

کسب سهم 50 درصدی بیمه های زندگی از بازار بیمه بدون وحدت رویه در اطلاع رسانی ناشدنی است

علیرضا کسرائیان،رئیس اداره نظارت بر بیمه های زندگی شرکت بیمه ایران:

وحدت رویه در اطلاع رسانی عامل مهمی در دستیابی به سهم بیشتری از بیمه های زندگی بوده  اما تاکنون صنعت بیمه یک وحدت رویه در این زمینه نداشته  و این به موضوع رقابت شرکت ها در ارائه محصولات جدید مربوط است.

شرکت های بیمه ای به جای اینکه به اطلاع رسانی گسترده در مورد مزایای بیمه های زندگی بپردازند و آن بخش های مورد نیاز را برای اقشار مختلف جامعه باز کنند، درگیر معرفی محصولات خود هستند. 

چابک آنلاین، زهرا نامداری، صنعت بیمه باید در کنار عرضه محصولات جدید و  متنوع با یک گام کلی و با هماهنگی بیمه مرکزی در مسیر  یک اطلاع رسانی  مناسب که بتواند تاثیرگذاری خوبی در افکار عمومی داشته باشد حرکت کند.

اگر وحدت رویه در اطلاع رسانی باشد و آگاهی اقشار جامعه نسبت به مزیت های بیمه زندگی افزایش یابد، مردم بر اساس نیاز به سمت محصولات جدید می رود.

با وحدت رویه در اطلاع رسانی، کار شرکت بیمه برای ارائه محصول جدیدتر راحت تر انجام می شود و هزینه اطلاع رسانی شرکت های بیمه ای کاهش می یابد.

صنعت بیمه اگر می خواهد بیمه های زندگی به سهم 50 درصدی از بازار بیمه کشور برسد، همین وحدت رویه در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را دنبال کند  تا بیمه های زندگی به جایگاه خود دست یابد.

 

حجم ویدیو: 31.09M | مدت زمان ویدیو: 00:03:33 دانلود ویدیو
ارسال نظر