شناسه خبر : 50939

اختصاصی چابک آنلاین؛

افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر و زندگی بدون لحاظ کردن این عوامل مهم، شدنی نیست

افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر و زندگی بدون لحاظ کردن این عوامل مهم، شدنی نیست

عباس اسلامی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی کاریزما:

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، اگر به دنبال پاسخ این سوال باشیم که چرا بیمۀ زندگی در کشور ما ضریب نفوذ پایین‌تری نسبت به کشورهای توسعه یافته دارد، باید این را در نظر بگیریم که توسعۀ بیمه‌های زندگی از یک سری حلقه‌های زنجیرۀ ارزش تشکیل یافته که هرکدام از این حلقه‌ها به نوبۀ خود در این توسعه یا عدم توسعه نقش دارند. 

در بیست سال گذشته محصولات صنعت بیمه در رشته های بیمه زندگی آن‌چنان که باید پاسخگوی نیازهای سرمایه‌گذاری‌ مردم نبوده است.

با فرض این‌که محصولات را بهبود دهیم و محصولی بسیار کارآمد به بازار عرضه کنیم، همچنان نیازمند این هستیم که بدنۀ کارشناسی خود را تقویت کنیم.

اگر انتظار داریم صنعت بیمۀ کشور رشد کند، در کنار یک محصول خوب و کارآمد به بدنۀ کارشناسی و مدیرانی نیاز داریم که بتوانند این خدمات را پیاده‌سازی کنند و استقرار داشته باشند.

حلقۀ بعدی شبکۀ فروش است، ساختار شبکۀ فروش باید به شکلی کارا طراحی شود.

ما در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته رشد خوب و پیشرفت‌های کمّی خوبی داشته‌ایم، اما آگاهی شبکۀ فروش، انگیزش شبکۀ فروش و اخلاق حرفه‌ای از جمله ابزارهایی هستند که اگر بتوانیم آن‌ها را توسعه دهیم می‌توانیم توقع رشد بهتری را داشته باشیم.

وقتی محصولات خوب، بدنۀ کارشناسی و مدیران مجرب و  شبکۀ فروش کاربلد را تدارک دیدیم، وقت آن می‌رسد که به دنبال یک تبلیغ موثر باشیم تا قابلیت‌های خود را به جامعه معرفی کنیم.

 مشخصاً درون صنعت بیمه خیلی کارها باید انجام دهیم تا کیفیت و کارکرد خدمات این صنعت به نحوی باشد که مردم  بیمه ها را به یکدیگر معرفی کنند و مجبور نباشیم به اصرار محصولی را به کسی بفروشیم.

 

حجم ویدیو: 27.50M | مدت زمان ویدیو: 00:04:51 دانلود ویدیو
ارسال نظر