شناسه خبر : 53753

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در مرزداران چقدر است؟

رهن خانه در مرزداران چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محله مرزداران تهران پرداخته ایم.

به گزارش چابک آنلاین، محله مرزداران یکی از پرامکانات‌ترین و محبوب‌ترین محله‌های پایتخت به شمار می‌رود. این محله به خاطر موقعیت به خصوص و دسترسی‌های مختلف حمل و نقلی که دارد، یکی از بهترین بخش‌های پایتخت برای سکونت به شمار می‌رود. همچنین بلوار معروف مرزداران نیز در این منطقه واقع شده است.

محله مرزداران که در شمال غرب پایتخت و منطقه دو شهرداری واقع شده است. این محله خوش‌نشین از جنوب به بلوار جلال آل احمد، از سمت شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از سمت شمال به بزرگراه حکیم و از سمت غرب به خیابان اشرفی اصفهانی منتهی می‌شود. ناگفته نماند مرزداران با محله‌هایی نظیر پونک، باغ فیض، ستارخان، ایوانک، شهرک آزمایش و اباذر مجاورت دارد.

قیمت مسکن در مرزداران

مرزداران اگر چه مساحت بزرگی ندارد اما تغییر قیمت در بخش‌های مختلف آن به آسانی مشهود است. تغییر قیمت در محله مرزداران بیشتر به خاطر موقعیت قرارگیری خانه‌ها نسبت به بلوار مرزداران می‌باشد.

به طور کلی خانه‌هایی که در شمال بلوار مرزداران و در خیابان‌هایی نظیر ناهید و ابوالفضل قرار دارند، به مراتب قیمت کمتری نسبت به سایر بخش‌ها دارند. وقتی به مرکز بلوار مرزداران و خیابان‌هایی همچون ابراهیمی و لاله می‌رسیم، قیمت خانه‌ها اندکی افزایش می‌یابد و تنوع خانه‌ها بیشتر می‌شود. وقتی هم که به بخش جنوبی بلوار مرزداران و خیابان‌هایی نظیر ایثار و آریافر می‌رسیم، قیمت خانه‌ها در بالاترین حد ممکن قرار دارد.

اجاره خانه در مرزداران چقدر است؟

برای اجاره خانه در مرزداران به حداقل ۱ میلیارد تومان بودجه نیاز دارید، با این مبلغ می توانید یک واحد ۵۹ متری ۱۲ ساله را رهن کامل کنید.

رهن کامل یک واحد ۶۵ متری ۱۰ ساله در مرزداران ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

برای رهن کامل یک واحد ۷۰ متری در مرزداران با عمر بنای ۱۱ سال باید ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

رهن واحد ۱۲۰ متری ۳ ساله در محله مرزداران ۲ میلیارد تومان و رهن کامل یک واحد نوساز ۲۱۰ متری نیز ۵ میلیارد تومان است.

رهن کامل واحد نوساز در مرزداران با متراژ ۱۵۰ نیز ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

هزینه رهن کامل در محله مرزداران
محل متراژ سال ساخت رهن (تومان)
مرزداران ۱۵۰ ۱۴۰۳ ۳٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
مرزداران ۵۹ ۱۳۹۱ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
مرزداران ۹۴ ۱۴۰۱ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
مرزداران ۸۶ ۱۳۹۲ ۱٬۰۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
مرزداران ۱۲۰ ۱۳۹۹ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
مرزداران ۷۰ ۱۳۹۲ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
مرزداران ۲۱۰ ۱۴۰۲ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
مرزداران ۶۵ ۱۳۹۳ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر