اختصاصی چابک آنلاین ؛

صنعت لیزینگ از توسعه همکاری بیشتربا صنعت بیمه استقبال می کند

مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ اعلام کرد که نیاز است که صنعت لیزینگ و صنعت بیمه جلسات مشترکی با هم داشته باشند زیرا شرکت های بیمه باید خدمت های نوین را به شرکت لیزینگ ارائه دهند و اگر صنعت بیمه سنتی عمل کند،ارتباط قوی بین این دو صنعت برقرار نخواهدشد.

صنعت لیزینگ از توسعه همکاری بیشتربا صنعت بیمه استقبال می کند

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، حمیدشهریاری، در گفتگو با چابک آنلاین افزود که صنعت لیزینگ می تواند مشتری بزرگ وشریک تجاری خوبی برای صنعت بیمه باشد، بنابراین وقتی می توانیم شریک تجاری خوبی باشیم که صنعت بیمه برای صنعت لیزینگ  یک مزیت و خدمات متفاوتی را ارائه دهد.

به گفته وی، صنعت بیمه باید صنعت لیزینگ را بشناسند و ارزیابی کنند که  کجا می توانند به صنعت لیزینگ کمک کنند و ازهرجاکه می توانند به این صنعت  کمک کنند از آنجا وارد شوند و ما هم استقبال می کنیم.

مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ تصریح کرد که در حال حاضر همکاری بین این دو صنعت به صورت سنتی  بوده که شامل ارایه خدماتی چون بیمه نامه بدنه و شخص ثالث و حتی  آتش سوزی منازل مسکونی برای شرکت های لیزینگ بوده است.

وی اذعان داشت که صنعت بیمه باتوجه به اینکه قدمت زیادی دارد و در دنیا صنعت بزرگ و  پولداری است، قابلیت این را دارد که سرمایه گذاری کند و بتواند خدمت نوینی را  ارائه دهد و شرکت های لیزینگ هم بتوانند استفاده کنند ولی این امر مستلزم این است که در  شرکت های لیزینگ حضور داشته باشند و فرآیندهای شرکت لیزینگ را بشناسند و باتوجه به آن، خدمت نوینی به شرکت های لیزینگ ارائه دهند.

 

copied
نظر بگذارید