شناسه خبر : 54803

اختصاصی چابک آنلاین؛

جای حمایت های شرکت‌های لیزینگ از صنعت سیمان خالی است + فیلم

جای حمایت های شرکت‌های لیزینگ از صنعت سیمان خالی است + فیلم

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان، اذعان داشت: در حال حاضر فروش به دو شیوه در بورس کالا به صورت سلف یا نقدی صورت می گیردو بسیاری از فعالان بازار سیمان مانند مصالح فروشان به دلایل متفاوتی از جمله کمبود نقدینگی مایل به خرید از بورس کالا نیستند و تصمیم دارند از واسطه خرید کنند.

چابک آنلاین، شمیم نادری، حمید فرمانی باروق، در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: یکی از دلایلی که باعث می شود نرخ خرده فروشی و واقعیت بازار و آنچه شرکت ها در بورس کالا می فروشند متفاوت باشد به دلیل وجود واسطه ها برای  رسیدن کالا مصرف کننده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان، گفت: لیزینگ ها و بانک ها می توانند به عنوان شخص ثالث با اعتبار سنجی نسبت به برخی مشتریان  بالقوه و مصالح فروشان واسطه شوند.

فرمانی باروق، ادامه داد: با ارائه تسهیلات متناسب با اعتبار فرد، علاوه بر سود واسطه مالی، محصول ارزانتر به دست مصرف کننده می رسد و  فروشنده نیز به دلیل حمایت شدن مشکلی پیدا نمی کند.

وی، تصریح کرد: با توجه به اینکه سالها کانال توزیع سنتی رواج داشته  اما در حال حاضر همکاری نهاد های مالی با صنایع سیمانی ضرورت دارد.

 

حجم ویدیو: 33.60M | مدت زمان ویدیو: 00:03:18 دانلود ویدیو
ارسال نظر